<

LiMA žiniasklaidoje

 

[vz.lt] 6 mln. Eur lietuviškam prekės ženklui

Data: 2015 m. rugsėjo 09 d.

Darius Šiaudinis, „Vilniaus degtinės“ rinkodaros vadovas, pripažįsta, kad 2007 m. sukurta, su nemenkomis investicijomis Lietuvos rinkai pristatyta kanapių skonio degtinė „Shotka“ nepateisino tuomečių bendrovės lūkesčių.

„Gamyba buvo nutraukta, ir tik prieš kelerius metus, susitraukus stipriųjų gėrimų rinkai, peržiūrėdami valdomą prekės ženklų portfelį, nusprendėme atgaivinti „Shotką“, įvedėme dar keletą skonių su šiuo prekės ženklu. Tai buvo kitoks, išskirtinis produktas, tad pamatėme susidomėjimą iš užsienio partnerių, vienos po kitų atsivėrė naujos eksporto rinkos“, – kalba p. Šiaudinis.

 

Skaitykite toliau...