<

LiMA žiniasklaidoje

 

[DELFI] Palygino apsipirkimą internetu: „Barbora“ ir „Fresh market“ pliusai ir minusai

Data: 2015 m. liepos 02 d.

Anksčiau žmonės, atvykę iš provincijos į Vilnių, nebenorėdavo kalbėti savo suvalkietiška tarme, o perimdavo norminę lietuvių kalbą – taip ir aš per kelis gyvenimo sostinėje metus nė pats nepajutau, kaip perėmiau vilnietišką gyvenimo būdą su visais jo privalumais.

Mano gyvenimas tapo neįsivaizduojamas be viešojo transporto bilieto telefone, galimybės susimokėti už automobilio stovėjimą mobiliąja programėle, oranžinių miesto dviračių, automobilių dalinimosi paslaugos ar maisto pirkimo internetu. Maisto produktų pirkimas internetu gali pasirodyti visiškas išpaikimas: „Matai, jau tiek užpakalis prikepė prie kompo, kad nepasikelia net į parduotuvę nueiti“. Tačiau man savaitgalio apsipirkimas parduotuvėje visada atrodė kaip privalomoji karinė tarnyba liaudies apdainuotiems šauktiniams – skaudi neišvengiamybė ir alinantis laiko švaistymas. Neabejoju, kad palaikymo šiuo klausimu sulauksiu net ir iš labiausiai įgudusių ir vikriausiai tarp parduotuvių lentynų besisukiojančių namų šeimininkių.

 

Skaitytojo įžvalgas pakomentavo „LiMA“ ekspertas, Lietuvos Elektroninės Komercijos Asociacijos pirmininkas Vytautas Vorobjovas



Skaitykite plačiau