<

LiMA žiniasklaidoje

 

[DELFI] I. Lukauskienė. Panašūs įmonių pavadinimai: kuo rizikuojate?

Data: 2015 m. liepos 13 d.

Įmonės pavadinimas – ne tik jos vizitinė kortelė, vardas, pagal kurį ji bus atpažįstama tarp konkurentų, bet šiais laikais – dar ir emocinį ryšį su klientu kuriantis ir tam tikras asociacijas keliantis simbolis. Nors kuriant verslą reikia išspręsti daugybę klausimų, pasitaiko nemažai atvejų, kai verslo kūrimo pradžia apkarsta būtent dėl netinkamai parinkto įmonės pavadinimo.

 

Inga Lukauskienė

 

Dažnai paaiškėja, kad jau pradėjusios veikti įmonės pavadinimas yra klaidinamai panašus į kito juridinio asmens pavadinimą. Nors teismų praktika šiuo klausimu gana vienareikšmiška, ginčai dėl juridinių asmenų pavadinimų kyla gana dažnai. Įmonėms tokie nesusipratimai gali sukelti nemažai problemų ir vėliau baigtis privalomu juridinio asmens pavadinimo keitimu.

 

Skaitykite plačiau...