<

LiMA žiniasklaidoje

 

Andrius Grigorjevas: iš kitų sėkmės savo triumfo nesukursi

Data: 2018 m. kovo 14 d.

Verslai pernelyg linkę kartoti geriausius ir jau patikrintus sprendimus nei ieškoti kūrybingų ir inovatyvių žingsnių.

 

„Kūrybiškumas dažnai organizacijose yra sugretinamas su kultine veikla, kurią neaišku kaip vertinti, paversti į pinigus. Tebematau vyraujantį įsitikinimą, kad kūrybiškumas yra nekontroliuojamas, o ko nekontroliuojame, to ir nenorime matyti savo organizacijoje“, – teigia Andrius Grigorjevas, rinkodaros agentūros „Be&Do“ strategas ir partneris.

 

Skaitykite daugiau: https://www.vz.lt/rinkodara/2018/02/25/grigorjevasis-kitu-sekmes-savo-triumfo-nesukursi#ixzz58UT27Qx9