<

LiMA žiniasklaidoje

 

Už ką atsakingas šiuolaikinis rinkodaros vadovas? (1)

Data: 2018 m. kovo 19 d.

Rinkodaros vadovo pozicija įmonėje gali turėti labai skirtingą svorį. Kai kur ji suvokiama kone vien kaip lankstinukų platintojo ar socialinių tinklų administratoriaus, kitur jis – vienas svarbiausių įmonės žmonių, lemiančių įmonės veiklos kryptį ir esminius pokyčius. Nuo ko priklauso, koks šis vaidmuo bus ir kokios atsakomybės tenka šiuolaikiniam rinkodaros vadovui?

 

Lemia asmenybė ir įmonės strategija

 

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuotos pirmosios Lietuvoje marketingo vadovų konferencijos „LiMA CMO Summit 2018“ diskusijos dalyviai svarstė, kad labiausiai marketingo vadovo vaidmenį lemia pats šią poziciją užimantis žmogus ir tai, kaip yra sudėliota įmonės strategija.

 

„Kalbant apie tai, ar keičiasi rinkodaros vadovo rolė įmonėje, turbūt reikėtų kalbėti apie kiekvieno žmogaus brandą ir patirtį. Ši rolė priklauso nuo žmogaus brandos, norėjimo, ambicijų – tik tiek. Žinoma, keičiasi technologijos, keičiasi vartotojai, bet nėra taip, kad įmonės vadovas ar, pavyzdžiui, kas nors iš pardavimų nuspręstų, kad dabar jie bus svarbesni arba ne. Iš asmeninės daugiau nei dvidešimties metų marketingo patirties matau tik, kad keičiasi mano pačios supratimas, kas yra marketingas ir kaip aš įsivaizduoju, kaip reikia daryti dalykus“, – kalbėjo bendrovės „Lietuvos draudimas“ strategijos, klientų ir marketingo departamento direktorė Aurelija Kazlauskienė.

 

Jai antrino „SEB banko“ rinkodaros departamento direktorius Liudas Rimkus: „Rinkodaros vadovo statusas organizacijoje turbūt visada priklausė nuo žmogaus, organizacijos brandos, taip pat nuo pačio rinkodaros departamento rezultatų: nuo to, kiek vadovas ir jo komanda yra drąsūs ir kiek jie inicijuodavo pokyčius. Tačiau kas išties keičiasi, tai pasaulis, esantis aplink mus. Ir kad ir kaip koktu būtų vėl girdėti apie skaitmeninę transformaciją, jos nulemti pokyčiai, matyt, atėjo visam laikui ir mums yra didžiausias iššūkis pagauti tų pokyčių greitį. Iš rinkodaros ir komunikacijos žmonių visada buvo tikimasi, kad jie neš tą pokyčių vėliavą, tad mes, matydami, kaip keičiasi aplinka, turime bėgti dar greičiau negu bėgome“.

 

„Vinted“ bendraįkūrėjas ir valdybos narys Justas Janauskas pastebėjo, kad tai, koks vaidmuo įmonėje atiteks marketingo vadovui, labiausiai lemia verslo strategija, už kurią dažniausiai atsakingas įmonės vadovas. „Jei mūsų organizacijoje marketingo vadovui tenka ir atsakomybė atvesti naujus klientus, kai kuriose kitose organizacijose jam skirtos kitokios, sunkiai pamatuojamos veiklos, kurios nėra kritinės įmonei – pavyzdžiui, kurti įmonės įvaizdį, vykdyti kitas marketingines veiklas – tokiu atveju jo rolė gali būti mažesnė“, – dalinosi patirtimi J. Janauskas.

 

Skaitykite daugiau:  https://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/uz-ka-atsakingas-siuolaikinis-rinkodaros-vadovas.d?id=77444988