<

LiMA žiniasklaidoje

 

Paskelbta 10 geriausių rinkodaros vadovų, pretenduojančių į „Metų CMO“ titulą

Data: 2020 m. gegužės 21 d.

Šeštą kartą vykstančio konkurso „LiMA Metų CMO‘20“ komisija skelbia stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką. Vienas iš jų, konkurso laimėtojas, bus išrinktas jau birželio 3 d., marketingo vadovų konferencijos „LiMA CMO SUMMIT‘20“ metu.

 

„Šiandien kaip niekada ankščiau marketingo vadovo vaidmuo yra svarbus organizacijos sėkmei. Labai džiaugiamės, kad savo lyderystės pavyzdžiu rinką įkvepia tiek daug ir tokių stiprių kandidatų. Šiemet konkurse sulaukėme net 37 paraiškų. Pagrindinis kriterijus, kuriuo vadovavosi rinkimų komisija, yra marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje 2019 metais“, - sako Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas, „BPN Lietuva“ direktorius Linas Šiautkulis.

 

Šiemet į geriausiųjų rinkodaros vadovų dešimtuką pateko:

  1. „Žalgirio krepšinio centro“ komunikacijos direktorė Akvilė Dagilytė
  2. „MO muziejaus“ rinkodaros ir pardavimų vadovė Ona Girčienė
  3. „Topo Grupės“ rinkodaros vadovė Raimonda Gudaitė
  4. „Tete-a-Tete kazino“ marketingo skyriaus vadovas Evaldas Magelinskas
  5. „Delfi“ rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis
  6. „IKEA“ Baltijos šalių marketingo vadovė Kristina Mažeikytė
  7. „Bitė Lietuva“ marketingo direktorius Arūnas Mickevičius
  8. „Šiaulių banko“ rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius
  9. „Tesonet“ marketingo vadovė Toma Sabaliauskienė
  10. „Kauno grūdų įmonių grupės“ marketingo tarnybos direktorius Artūras Skairys.

Dešimtukas išvardintas abėcėline tvarka.

 

„Šiandien vis daugiau įmonių vadovų suvokia, kad jų verslo sėkmė didele dalimi priklauso nuo stipraus įmonės rinkodaros vadovo – žmogaus, kuris gali pamatyti vartotojų poreikius ir jų elgsenos pokyčius, geba šią informaciją analizuoti bei iš jos atrinkti tai, kas vertingiausia. Kadangi tokių asmenų kandidatų sąraše buvo tikrai daugiau negu 10, todėl komisijai buvo ypatingai sunku išrinkti 2019 metais geriausius rezultatus parodžiusius marketingo vadovus“, – sako konkursą organizuojančios LiMA valdybos narys Giedrius Juozapavičius.

 

LiMA valdybos narė, „Orkla Care” rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims Ornela Ramašauskaitė pastebi, kad stipriausi marketingo vadovai pasižymi ne tik savo profesijos išmanymu, bet ir konceptualiu požiūriu į rinkodarą bei strategiškai apgalvotu prekės ženklo (-ų) auginimu. Kitas komisijos narys, „Mediapark” partneris ir LiMA valdybos narys Andrius Kontrimavičius džiaugiasi, kad šiemet į geriausiųjų dešimtuką pateko rinkodaros vadovai iš itin skirtingų verslo organizacijų, pasak jo, tai tik dar kartą įrodo, kad stiprių vadovų galima rasti visur – nuo kultūros ar žurnalistikos sričių, iki telekomunikacijų sektoriaus ar mažmeninės prekybos.

„Komisijai lieka dar sudėtingesnė užduotis – iš šio dešimtuko išrinkti Metų marketingo vadovą. Metų CMO’20 paskelbsime marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT“, birželio 3 dieną“ – primena LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

 

Metų marketingo vadovą renka komisija, kurią sudaro LiMA valdybos pirmininkas, „BPN Lietuva” direktorius Linas Šiautkulis, LiMA valdybos nariai: „Orkla Care” rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims Ornela Ramašauskaitė, „Mediapark” partneris Andrius Kontrimavičius, „NFQ Technologies” el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas Matas Pocius, „Baltic Sandbox” verslo plėtros vadovas Andrius Milinavičius, rinkodaros ir komunikacijos konsultantas, žinių radijo „Rinkodaros guru“ autorius, Giedrius Juozapavičius. Kviestiniai konkurso komisijos nariai – „Verslo žinių” išrinktas „Jaunasis Metų CEO’19” „Milsa” generalinis direktorius Mantas Makulavičius ir jų skaitytojų išrinktas „Metų CEO’19” „Tele2” generalinis direktorius Petras Masiulis, Personalo valdymo profesionalų asociacijos (LVPA) direktorė Aušra Bytautienė ir praėjusiais metais „LiMA Metų CMO‘19” tapęs „Volfas Engelman” marketingo vadovas Mantas Matukaitis.

 

Straipsnis Delfi

Straipsnis Verslo žiniose