Naujienos

 

Pristatytos gairės „influencerių“ reklamos žymėjimui

Data: 2019 m. gruodžio 17 d.

Nuomonės formuotojams, reklamą socialiniuose tinkluose užsakantiems verslininkams bei kitiems suinteresuotiems asmenims pristatytos Reklamos žymėjimo socialinėje erdvėje gairės, parengtos po beveik metus Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (toliau – Tarnyba) vykdytos Lietuvos nuomonės formuotojų reklamos stebėsenos.

 


Nuomonės formuotojų stebėseną paskatino šiuo metu ganėtinai neapibrėžti reklamai socialinėje erdvėje keliami reikalavimai bei vis aktyviau prekių ir paslaugų reklamai naudojamos socialinių tinklų paslaugos. Didelis sekėjų skaičius, greitas bei efektyvus būdas pasiekti didelį vartotojų skaičių yra patrauklūs verslui, tačiau nuomonės formuotojai turi laikytis skleidžiamai reklamai nustatytų reikalavimų. Reklamos įstatymas draudžia paslėptą reklamą, tačiau išsamiau nedetalizuoja, kaip tokia reklama turėtų būti žymima socialinėje erdvėje.

 

Parengtomis gairėmis Tarnyba siekia užtikrinti, kad reklama socialiniuose tinkluose būtų aiškiai atpažįstama vartotojams, o reklaminės veiklos subjektai sąžiningai ir atsakingai atskleistų tikrąjį skelbiamo turinio tikslą. Gairėse Tarnyba aptaria skirtingas rekomendacijas reklamos įrašams socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Instagram“, „Youtube“, taip pat pateikia rekomendacijas tinkamam reklamų žymėjimui ribotą laiką matomose socialinių tinklų istorijose (angl. Stories).

 

 

Plačiau skaitykite vvtat.lt