<

Naujienos

 

Įžvalgos iš didžiausios marketingo konferencijos Vokietijoje

Data: 2019 m. gruodžio 09 d.

Vienas iš didžiausių buvimo EMC nariais privalumų yra patirčių dalijimasis tarp stipriausių marketingo asociacijų Europoje! Džiaugiamės galimybe jau antrus metus iš eilės dalyvauti didžiausioje marketingo konferencijoje Vokietijoje "46. Deutscher Marketing Tag 2019" (46th German Marketing Day).

 

Įžvalgomis iš gruodžio 4-5 d. vykusios konferencijos dalinasi LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė:


• Viena svarbiausių tendencijų, apie kurią kalbėjo konferencijoje tai prekės ženklo skaidrumas;

 

• Vartotojai pirmenybę vis labiau teikia nebe pačiam produktui, o patinkančiai patirčiai (74% amerikiečių, panašūs skaičiai ir Europoje);

 

• 88% vartotojų globaliai nori, kad brandas padėtų jiems tapti labiau tvariems aplinkai;

 

• Vartotojai ieško įkvėpimo! Tapkite įkvėpimo šaltiniu!