Naujienos

 

Can rewarded engagement lead to more loyalty?

Data: 2018 m. balandžio 09 d.

Dauguma įmonių turi lojalumo programas, kurios skirtos užtikrinti santykinį įmonės pranašumą ir padidinti pajamas. Tačiau pastebima, kad vien tik lojalumo programos neužtikrina lojalių klientų, o taip pat egzistuoja didelis skirtumas tarp priklausymo lojalumo programai ir aktyvaus dalyvavimo joje. 

 

Tad ko iš tiesų vartotojai tikisi iš lojalumo programų, kaip pagerinti prekės ženklo suvokimą tarp vartotojų ir kaip jį susieti su lojalumo programa? Į šiuo klausimus atsakymų ieškoma naujausiame EMC tyrime. 

 

Straipsnio autorė - prof. Yolanda Jordaan - Pretorijos universiteto marketingo vadybos departamento vadovė, dėstytoja, Pietų Afrikos vartotojų pasitenkinimo indekso kūrėja, įvertinta ir apdovanota kaip nepriekaištinga jaunoji tyrėja ir švietimo inovatorė. 

 

Straipsnį „Can rewarded engagement  lead to more loyalty?“ skaitykite čia.