Data: 2018 m. kovo 30 d.
Prieš savaitę Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) pakvietė „LinkedIn“ ir „Twitter“ atstovus Baltijos šalyse pristatyti ir daugiau papasakoti apie šiuos socialinius tinklus. Pilna susirinkusi salė įrodė šios temos aktualumą, nors „Facebook“ mūsų šalyje savo populiarumu šiuos tinklus lenkia ne tūkstančiais, o kartais.
Data: 2018 m. kovo 26 d.
Kasmet pasipildantis po 50 tūkst. naujų lietuviškų profilių, šiandien „LinkedIn“ vienija apie 360 tūkst. Lietuvos gyventojų. Nors save pristatantis kaip „didžiausias profesionalų tinklas“, veikiantis nuo 2002 m., mūsuose „LinkedIn“ vis dar yra neprisijaukintas, apsuptas klišių, o gal ir neišnaudotų galimybių, ypač kalbant apie asmeninio prekinio ženklo (angl. „personal branding“) kūrimą.
Data: 2018 m. kovo 15 d.
B2C verslas aktyviai naudoja socialinius tinklus komunikacijai su vartotojais. Twitter, LinkedIn, Facebook ir kt. platformose kas dieną galime matyti ne tik prekės ženklo komunikacijos kampanijas, bet ir pačių vartotojų įsitraukimą. Tačiau kaip yra su B2B sektoriumi? Ar šioje srityje socialiniai tinklai gali būti naudingi ir kaip turėtume vykdyti komunikaciją, kad ji nebūtų tik laiko švaistymas?
Data: 2018 m. vasario 09 d.
Each month The European Marketing Confederation (EMC) member associations publish articles summarising the key aspects of each piece of research they have analysed, so that practising marketers can choose to implement changes within their own organisations based on informed research.
Data: 2018 m. vasario 05 d.
Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) pirmininku antrajai kadencijai vienbalsiai buvo perrinktas žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo bendrovės „BPN Lietuva“ vadovas Linas Šiautkulis.