Data: 2019 m. spalio 03 d.
Keturiuose miestuose vykę Lietuvos marketingo asociacijos organizuoti renginiai „E. komercija 2020: kaip pritraukti ir išlaikyti vartotojus?“ sutraukė nemažą būrį dalyvių ir pateikė inovatyvių požiūrio taškų į populiarėti nenustojančios e. komercijos klausimus.
Data: 2019 m. spalio 02 d.
Versle, kaip ir marketinge, žaidimo taisyklės keičiasi greitai, todėl marketingo priemonės, kurios veikė vakar, gali neveikti rytoj.
Data: 2019 m. rugsėjo 30 d.
Rinkodara vis dar atlieka etikečių klijavimo funkciją, nors taip būti neturėtų – marketingistai įmonėje yra vertės gaudytojai, suradėjai ir kūrėjai.
Data: 2019 m. rugsėjo 26 d.
Kūrybiškos idėjos, originalus požiūris į aktualiją, taiklios įžvalgos – dažniausiai šie dalykai įvardijami kaip sudedamoji sėkmingų projektų dalis. Tačiau siekiant gerų projekto rezultatų ne mažiau svarbus ir santykis tarp kliento bei jo išorės komandos.