Naujienos

 

Įvyko antroji šių metų LiMA strateginė sesija

Data: 2019 m. balandžio 29 d.

Balandžio 28 d. vykusiame jau antrajame šiais metais LiMA strateginiame susitikime dalyvavo atstovai iš centrinės ir regionų (Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Klaipėdos) valdybų bei administracijos.

 

Praktinė sesija vyko grupėse pagal asociacijai svarbias strategines sritis: marketingo interesų atstovavimas, komunikacija, marketingo vadovų įtraukimas, švietimas ir sertifikavimas, mokymai ir seminarai, ir bendradarbiavimo ir partnerysčių plėtra.

 

Sausio mėnesį vykusiame pirmame susitikime išgryninus uždavinius ir tikslus, šį kartą dalyviai išskyrė priemones, rezultatų matavimo įrankius bei darbų vykdymo terminus.

 

„Plečiant asociacijos veiklą ir nustatant tolimesnę kryptį, LiMA valdybų narių ekspertinės žinios ir patirtys padeda formuoti aiškią viziją ir išgryninti konkrečius veiksmus tikslams pasiekti. Džiaugiamės produktyviu susitikimu. Laukia daug darbų, tačiau asociacija pasiryžusi žengti koja kojon su rinka ir siekia geriausiai atliepti marketingo bendruomenės poreikius,“ - sako Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė.