Naujienos

 

Intrigos galia, kuriant prekių ženklus

Data: 2019 m. balandžio 23 d.

„Vartotojams nepatinka, kai jiems sakoma, ką reikia rinktis. Mūsų, kaip rinkodaros specialistų, darbas – paveikti žmones ir komunikacijos priemonėmis siekti, kad jie pasirinktų tai, ką mes norime parduoti. Mokėti užtikrintai pateikti savo žinutę – viena svarbiausių užduočių, kuriant ir formuojant prekių ženklus“, – Lietuvos marketingo asociacijos organizuotoje konferencijoje „LiMA CMO Summit 2019“ pasakojo „JVBroker.com“ įkūrėjas ir pagrindinis konsultantas Benas Raczas.

 

Pritraukti žmones padės drąsios žinutės

 

 

„Rinkodaros srityje dirbančių žmonių tikslas – pritraukti žmones, todėl privalote kurti drąsias, atviras žinutes, nes jeigu jos neišsiskirs iš minios, vartotojų nepasieks. Vienas mentorius man sakė, kad jeigu savo žinute neįžeidėme bent kelių tūkstančių žmonių, greičiausiai žinutė buvo neveiksminga“, – tikino pranešėjas.

 

Emocinio gylio svarba komunikacijoje

 

Nors išsiskirti iš minios savo komunikacija yra svarbu, B. Raczas siūlo nepamiršti ir emocinio aspekto. „Emocinis gylis – svarbi sudedamoji dalis jūsų kuriamam prekių ženklui ir jo komunikacijai, galinti padėti pritraukti dar daugiau susidomėjimo. Atraskite ryšį, skatinkite žmonių smalsumą istorijomis, kalba, balsu. Kai atrasite savo balsą, nesvarbu, kontroversiškas jis ar ne, nepamirškite, kad tokiu būdu jūs taip pat formuojate save ir prekių ženklą. Nesistenkite būti tobuli – būkite nuoširdūs, nes atvirumas neretai pritraukia didesnę auditorijos dalį ir priverčia jumis patikėti“, – teigė „JVBroker.com“ įkūrėjas.

 

„Kuriant prekių ženklo istoriją, nebūtina apsimesti tuo, kuo nesate. Norėdami pagerinti savo komunikaciją, nebijokite kažką pabrėžti ir nesijauskite dėl to meluojantys. Galbūt tai, ką komunikuojate, ir nevisiškai esate jūs, bet tai jūsų verslą daro patrauklų. Taip pat būkite atsargūs ir su tuo, kas jus paverčia labai įdomiais. Visada atraskite pusiausvyrą, nes kiekvieną žinutę reikia išanalizuoti ir kritiškai įvertinti“, – pasakojo B. Raczas.

 

Garsiai šaukti neverta

 

„Nemaža dalis rinkodaros specialistų išeina į visuomenę, stengdamiesi kuo garsiau šaukti apie savo produktą ar paslaugą. Tačiau pamirštama, kad vartotojai turi savo tvirtą nuomonę ir yra linkę ją apginti, tad persistengti komunikuojant neverta. Turite atrasti stipriąsias savo paslaugos ar produkto puses, atrasti jų unikalumą, patrauklumą bei išsigryninti idėją – tuomet brukti komunikacijos nereikės“, – teigė rinkodaros ekspertas.

 

Jokių šabloniškų frazių

 

Geros istorijos gali nukreipti vartotojus reikiama linkme, tačiau kaip tikslingai jas pasakoti? B. Raczas tikina, kad, kuriant prekių ženklo komunikaciją, svarbu atsisakyti klišių. Nustokite savo komunikacijoje naudoti tokį žodį kaip „sinergiškas“ ir kitas klišes, kurių išmokote korporatyviniame pasaulyje. Jos nėra būdingos ir nepadės išryškinti jūsų žinutės. Vartotojai išmoko nekreipti dėmesio į šabloniškas frazes, tad geriau susitelkti į raktinius žodžius ir žinutę, kurią norite papasakoti žmonėms savo prekių ženklo vardu“, – tikino pranešėjas.

 

Linki nebijoti kopijuoti

 

„JVBroker.com“ įkūrėjo nuomone, nereikia bijoti kopijuoti kitų žinomų prekių ženklų komunikacijos, stebėti jų kuriamų istorijų ir pasiimti iš jų to, kas geriausia. „Pabandykite savo verslo identitetą sutapatinti su jau sukurtais sėkmingais reklamos sprendimais – šis metodas palengvins jūsų darbą, ieškant savo prekių ženklo balso. Linkiu išsigryninti savo charakteristiką, stipriausias verslo puses ir nebijoti būti savimi“, Lietuvos marketingo asociacijos organizuotoje konferencijoje pasakojo rinkodaros ekspertas B. Raczas.

 

Parengė LiMA partneris „Bznstart“.