<

Naujienos

 

„Password“ nugalėtojos laurai – provokuojančiai „Vilniaus pergalės“ kampanijai

Data: 2020 m. gegužės 04 d.

Efektyviausia kampanija „Password 2020“ išrinkta „Vilniaus pergalės“ naujo saldumynų prekės ženklo „Troosik“ įvedimo į rinką kampanija.

Iš viso šiemetiniam „Password 2020“ konkursui paraiškas teikė 49 dalyviai, daugiausiai pretendentų sulaukta Efektyviausios pardavimų skatinimo rinkodaros kampanijos kategorijoje (16-a).

 

Finale rungėsi 15-a stipriausių rinkodaros kampanijų, kurios visos pristatė savo projektus pirmąją internete vykusios konferencijos dieną.

 

Saulius Šukaitis, žiniasklaidos planavimo bendrovės „Vizeum“ generalinis direktorius, „Password 2020“ komisijos narys, teigia, kad „Troosik“ prekės ženklo pergalę lėmė kompleksiškumas, visapusiškumas.

 

„Finale buvo tikrai stiprių kampanijų, tačiau ši apima itin platų rinkodaros sprendimų spektrą – nuo rinkos, rinkodaros įžvalgos iki produkto sukūrimo, pavadinimo, pakuotės, komunikacijos ir, žinoma, puikių rezultatų. Ir vis tai vyksta drąsiu provokuojančiu tonu. Be to, tai vyksta gamybinėje įmonėje su „žilstančiu“ vartotojų profiliu, kur, įtariu, taip lengva pasirinkti kokį nors kitą – nerizikingą kelią“, – gerų žodžių kampanijai nepagaili S. Šukaitis.


Šią kampanija „Vilniaus pergalė“ įgyvendino su partneriais: reklamos agentūromis „Truth.“, „Influenceriai.lt“, „Choco agency“, pakuočių bendrove „Smurfit Kappa“.

 

Mantas Matukaitis, „Volfas Engelman“ Rinkodaros vadovas, „Password“ komisijos narys, pabrėžia, kad „Troosik“ yra dar labai naujas prekės ženklas, tačiau jau stebėtinai gerai žinomas tikslinės auditorijos tarpe.

 

„Net aš pats esu susigundęs nusipirkti „triusikų“, – nusišypso M. Matukaitis. – O sėkmę konkurse lėmė visas kompleksas rodiklių: ganėtinai sudėtinga situacija rinkoje, iš to sekusios tikslios įžvalgos, nebijojimas mąstyti netradiciškai.“

 

Pasak M. Matukaičio, renkant nugalėtoją, ne mažiau svarbi buvo ir situacija, kuri jautėsi kitoje ekrano pusėje, klausantis kampanijos pristatymo – buvo matyti, kad komanda pati mėgavosi šiuo projektu.

 

„Tad matėme ne tik gerus kampanijos rezultatus, kas svarbu „Password“, bet ir smagų kelią link jo“, – kalba M. Matukaitis.

 

Daiva Lialytė, komunikacijos agentūros „Integrity PR“ direktorė, komisijos narė, pabrėžia, kad visi finalininkų darbai buvo labai stiprūs ir ne tik efektyvūs, bet taip pat ir labai kūrybiški.

 

Daugiau skaitykite „Verslo žinios“