Naujienos

 

Kaip nepaklysti socialinėje erdvėje ir kada bus privaloma žymėti reklamą?

Data: 2019 m. lapkričio 25 d.

Ar „Instagramą“ aplenks jam į nugarą alsuojantis „TikTok“, kokia prekės ženklų sėkmės formulė „Youtube“, „LinkedIn“ tinkluose ir kas labiausiai domina Lietuvos socialinių tinklų vartotojus? Tradicinio festivalio „Social Media Fest 2019“ vykusių diskusijų metu, be socialinių medijų naujienų ir tendencijų, taip pat pristatytos planuojamos teisinio reguliavimo naujovės dėl reklamos ženklinimo socialiniuose tinkluose.

 

 

„Instagram“: nepakeičiamų nėra?

 

Konferencijoje aštrų klausimą, ar socialinis tinklas „TikTok“ pakeis jau populiariosios kultūros dalimi tapusį „Instagram“, iškėlė bendrovės „Httpool“ kūrybinių sprendimų vadovė Deimantė Binkytė.

 

Kinijoje gimęs „TikTok“ socialinių medijų kontekste yra tikras fenomenas, šiandien turintis per 500 mln. aktyvių vartotojų visame pasaulyje.

 

„Šis socialinis tinklas sulaukė populiarumo, nes ten gali labai greitai sukurti interaktyvius vaizdo filmukus, pasižyminčius nenušlifuota realybe bei įtraukiančiu turiniu. Vis dėl to „TikTok“ pasižymi labiau pramoginiu turiniu, o „Instagram“ jau yra taip įsišaknijęs į mūsų kultūrą, kad jį išstumti yra be galo sudėtinga. Tad prieš pereinant į kitus socialinius tinklus, prekės ženklams linkėčiau gerai apgalvoti, ar jau pilnai išnaudotos visos galimybės ten, kur šiandien galima susilaukti daugiausiai sėkmės“, – pranešime žiniasklaidai sako D. Binkytė.

 

Anot jos, socialinis tinklas „Instagram“ yra tarsi vitrina verslui, kurioje galima dalintis savo kuriama produkcija.

 

Plačiau skaitykite čia.