<

Naujienos

 

Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019 m

Data: 2019 m. gruodžio 09 d.

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos atstovams ir šiuo verslu besidomintiems žmonėms.

 

Apžvalgoje pateikiame susistemintą sektoriaus paveikslą, primename apie svarbiausius ir ryškiausius 2019-ųjų įvykius.

 

Čia rasite informaciją apie įvykusius įsigijimo sandorius, pasikeitimus vadovų komandose, rokiruotes tarp agentūrų ir didžiųjų prekių ženklų. Taip pat apžvelgiame konkurencinę ir makroekonominę aplinką, pasikeitimus įstatymuose, sparčiausiai augusias ir pelningiausias įmonės.

 

2019-aisiais reklamos rinka ir toliau nuosekliai palengva kopė į viršų, istorinius metus skaičiuoja televizijos, kuriose užsipildymas reklama gerokai viršijo lūkesčius. Laura Blaževičiūtė, „TV3 Group“ generalinė direktorė, pažymi, kad net devynis mėnesius iš 12-os planuoja būti 100% užpildyti reklama.

 

„Tai istoriniai metai. Kokios to priežastys? Į TV eterį sugrįžo alkoholio sektorius su nealkoholinių produktų reklama, daugiau matome ilgesnių įvaizdinių prekių ženklų klipų, į TV grįžta ir tie, kurie kurį laiką pernelyg buvo susikoncentravę vien į skaitmeninius sprendimus“, – kalba L. Blaževičiūtė. Paklausta apie ateinančius metus ir derybas su prekių ženklais dėl reklamos kiekio bei biudžetų, „TV3 Group“ vadovė akcentuoja, kad skirtingai elgiasi vietos ir tarptautiniai žaidėjai. Pastaruosius vis dar yra apėmęs nemenkas bendras skepsis, jie gerokai nuosaikesni.

 

Per šiuos metus bemaž dešimtadaliu auginę rinkodaros ir komunikacijos biudžetus, didieji reklamos užsakovai Lietuvoje teigia, išlaikysiantys apimtį ir kitąmet, bet ryškesnių šuolių neplanuoja ir kitiems metams visgi piešia nuosaikesnį scenarijų.

 

Plačiau skaitykite čia.