Naujienos

 

Įvardijo, kiek uždirba rinkodaros specialistai: viena sritis vadovams žada iki 15tūkst. eurų

Data: 2019 m. rugsėjo 16 d.

„Jei kalbame apie tai, ko rinkai reikia labiausiai ir už ką moka daugiausiai, tai klasikinis marketingas plius skaitmena“, – sako „Master Class Lietuva“ vadovaujanti partnerė Laura Duksaitė-Iškauskienė. Asmeninės ženklodaros ekspertė Dominyka Venciūtė priduria, kad rinkodaros specialistai, išmanantys socialinius tinklus ir skaitmeninį marketingą, randa darbą ir uždirba daugiau. Be to, labiausiai marketingo vadovu apsimoka būti farmacijos srityje – jiems žadamas nuo 10 iki 15 tūkst. eurų atlyginimas.

 

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuotame renginyje „Karjera Marketinge“ buvo aptariami šios profesijos iššūkiai, galimybės, pristatomas tarptautinis LiMA marketingo sertifikavimas, o diskusijoje „Nuo ko priklauso marketingisto atlyginimas?“ rinkodaros specialistai Gintautas Kučas, Dominyka Venciūtė, Laura Duksaitė-Iškauskienė, Mantas Matukaitis ir pokalbio moderatorius Giedrius Juozapavičius šnekėjo ne tik apie atlyginimus, bet ir marketingo padėtį šiandien, jo vaidmenį ir transformacijas.

 

Verslui svarbūs dalykai – inovacijos ir marketingas

 

„GConsulting“ įkūrėjas ir vadovas, autorinės laidos „Rinkodaros guru“ vedėjas G. Juozapavičius diskusiją pradėjo klausdamas, kas keičiasi marketingo rinkoje, kaip suvokiama rinkodarininko profesija, vertybės ir kur link viskas juda?

„Kas yra marketingas šiandien, Gintautai? Kaip turi būti suvokiamas, o kaip yra realybėje? Kokia yra transformacija?“ – kreipėsi jis.

 

„Prieš 70 metų Peteris Drukeris sakė, kad verslui svarbūs du dalykai – inovacijos ir marketingas. Prabėgus tiek laiko, žinoma, Lietuvoje turime kitą istoriją, tačiau ir mūsų šalies, ir pasaulio mastu marketingas, mano suvokimu, yra šiek tiek nuvertinamas, tai ypač pastebima Lietuvoje ir visoje Rytų Europoje. Galima ilgai diskutuoti apie priežastis, bet pavyzdžiai rodo, kaip marketingistai (CMO) prisideda prie verslo rezultatų. Mano buvimas LiMA bendruomenėje ir už jos ribų sudaro įspūdį, kad kuo mažesnė įmonė, tuo sunkiau su rinkodaros suvokimu, nes jis suprantamas kaip taktiniai veiksmai ar atsakomybės.

 

Plačiau skaitykite čia.