Naujienos

 

Kaip iš verslo renginio išeiti ne tik su šūsnimi vizitinių?

Data: 2019 m. balandžio 13 d.

Įvairaus tipo renginiai yra verslo kasdienybė, o kartu su jais ir viena iš renginio dalių – tinklaveika, geriau žinoma networkingo pavadinimu. Kai kuriuose renginiuose ši dalis būna oficiali, kituose – neformali, treti – tik tam ir skirti.

 

Visų juose dalyvaujančių tikslas – užmegzti naudingų pažinčių. Tačiau tikrasis rezultatas pasimato daug vėliau, kai renginio šviesos jau seniai užgesusios, rašoma pranešime žiniasklaidai. Kaip iš renginio išsinešti daug daugiau nei šūsnį vizitinių kortelių? 

„Šiais laikais pats žodis networking įgavęs kiek kitokią prasmę – tam retai organizuojami atskiri formalūs renginiai, networkinti galima tiek su kitais verslininkais, potencialiais partneriais, tiek su klientais ar net kolegomis ir tai daroma beveik nuolatos, kai tik atsiranda galimybė, – įžvalgomis dalijasi tarptautinių santykių ekspertė Anna Pavlovska. – Naujos pažintys ir, svarbiausia, naujų ryšių palaikymas yra labai svarbu. Kuo daugiau ryšių turėsi, tuo didesnė tavo veiklos sėkmės tikimybė. Galbūt šiuo momentu užmegzta pažintis nėra naudinga, bet niekada nežinai, gal ji tokia bus po poros metų. O gal ji tiesiog bus geras postūmis kažko imtis, atvers naujas galimybes.“ 

Edukaciniame projekte „Verslas iš arti“ ekspertė dalijasi patarimais, kurie padės ne tik tinkamai pasiruošti networkingui, bet ir iš jo pasiimti kaip galima daugiau naudos. 

 

Daugiau skaitykite čia