<

Naujienos

 

„Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė: drąsūs sprendimai reikalauja pasiruošimo

Data: 2019 m. spalio 21 d.

Išgirdę žodžius „Vilnius – G spot of Europe“ netrunkame prisiminti šią ne tik lietuvių, bet ir viso pasaulio dėmesį prikausčiusią kampaniją, nors ji vyko daugiau nei prieš metus. Šiems ir kitiems drąsiems projektams startą davė Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė – jos sprendimas lėmė, jog tokia drąsi komunikacija būtų naudojama pristatant Vilnių.



Moteris komunikacijos ir rinkodaros srityje dirba daugiau nei 15 metų ir gali džiaugtis karjera didelėse įmonėse, tokiose kaip UAB „Maxima LT“. Pasiekimų, įsimintinų istorijų ir profesinių iššūkių sąrašas netrumpas – jais Inga dalinsis spalio 23 d. „Išdrįsk pradėti“ organizuojamame susitikime „Storytelling: istorijų pasakojimas“. Šiandien moteris sutiko pasikalbėti ir šiek tiek plačiau papasakoti apie ją profesiniame kelyje lydinčią drąsią komunikaciją.

 

– Inga, rinkodaros ir komunikacijos srityje dirbate daugiau nei 15 metų, užėmėte aukštas pareigas įvairiose bendrovėse, šešerius metus vadovavote mažmeninės prekybos lyderės pozicijas užsiimančios „Maxima“ Įvaizdžio ir komunikacijų departamentui. Šiuo metu beveik trejus metus stovite už „Go Vilnius“ vadovės vairo. Ką galėtumėte įvardinti kaip didžiausią pasiekimą karjeroje? Kokia komunikacijos kampanija didžiuojatės labiausiai?

 

– Sunku atsakyti į šį klausimą, nes kiekviename karjeros etape bet kuris specialistas turi kuo didžiuotis. Tai, ką karjeros pradžioje galėjau laikyti pasiekimu, po kelių metų darbo gali atrodyti kaip natūralus, nieko neišsiskiriantis projektas ir tai natūralu, nes tokiu būdu kaupiama patirtis ir tobulėjama.

 

Jeigu reiktų rinktis ir kalbėti apie „Go Vilnius“, man įsimintiniausi – „Workation Vilnius“, „Walkable Vilnius“ projektai, taip pat „Turizmo savanorių programa“, Kalėdinė komunikacija ir, žinoma, daugiausia viso pasaulio susidomėjimo bei reakcijų sulaukusi „G-spot“ kampanija.

 

Taip pat džiaugiuosi „Maxima“ tinkle vykdytais tęstiniais socialiniais „Ankstukų“, „Mes bendruomenė“ projektais, kurie susilaukė aukščiausių įvertinimų. Nors „Maxima“ nebedirbu beveik trejus metus, daugelis jų šiuo metu vis dar tęsiasi. Stebiu šias socialines iniciatyvas ir turiu pasakyti, kad jomis džiaugiuosi, smagu, kad pradėti darbai toliau tęsiami ir organiškai vystomi.

 

Plačiau skaitykite čia.