<

Naujienos

 

TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Data: 2020 m. sausio 02 d.

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių rinkodaros ir komunikacijos tematika, suvestinę.

 

Pirmojoje pozicijoje – daugiausia atgarsio ir dėmesio VŽ sulaukusi istorija apie „CityBee“ bandymą išlaikyti į „Google“ išeinančią darbuotoją. Transporto dalijimosi paslaugų teikėja Vilniuje tuomet pradėjo reklaminę kampaniją Pija, pasilik!“, buvo iškabinti reklamos stendai, tokiu šūkiu buvo padabinta ir bent pusšimtis „CityBee“ automobilių, sukurtas vaizdo įrašas, kuriame Piją likti „CityBee“ gretose ragino ne tik kolegos, bet ir Lietuvos garsenybės. P. Indriūnaitė darbą „CityBee“ iškeitė į panašią poziciją „Google“ Lietuvos atstovybėje, o „CityBee“ šią poziciją užėmė Ieva Barkauskaitė.

 

Šis straipsnis buvo populiariausias straipsnis rugsėjį ne tik VŽ, bet ir socialiniame tinkle „LinkedIn“.

 

Antroje pozicijoje tarp labiausiai VŽ skaitytų straipsnių rinkodaros ir komunikacijos tematika – apie pokyčius kortelių „Mylimiausia“ turėtojams. VŽ rašė, kad nuo šio spalio lojalumo kortelių „Mylimiausia“ turėtojai galės sukauptus eurus išleisti pas skirtingus projekto partnerius. Iki šiol lojalumo taškus „Mylimiausios“ kortelės turėtojai galėjo kaupti ir išleisti atskirai pas kiekvieną projekto partnerį, kurių šiandien yra penki: SEB bankas, „Gintarinė vaistinė“, „Circle K“, „Senukai“ ir „Čili“ bei „Soya“ restoranai.

Šiandieniniame etape apsikeisti sukauptais eurais bus galima įsigijus prekių „Gintarinėje vaistinėje“, „Senukuose“ ir „Čili“ bei „Soya“ restoranuose. „Circle K“ kol kas dar neprisijungė ir tinklo degalinėse bus galima naudotis tik jos teikiamomis nuolaidomis bei naudoti tik čia surinktus lojalumo taškus.


Plačiau skaitykite čia