<

Naujienos

 

Šiandienos burtažodžiai rinkodaroje – duomenys ir jų analizė

Data: 2019 m. vasario 25 d.

Ieškant teisingiausios komunikacijos ar rinkodaros kampanijos, reikia vis grįžti prie esamos verslo situacijos supratimo ir reikiamos krypties išsigryninimo, remiantis tyrimais. Gera kūryba turėtų remtis tyrimais, tuos skaičius paverčiant tinkamomis kūrybinėmis idėjomis.

Pasak Daivaro Ulinsko, žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ projektų direktoriaus, „Password 2019“ komisijos nario, planuojant naują komunikacijos kampaniją, svarbu nepamiršti esminio rinkodaros tikslo – pardavimų skatinimo.

 

„Geriausia yra ta kampanija, tas sprendimas, kuris leidžia pasiekti geriausią verslo rezultatą. Tačiau tokį sprendimą rasti nėra lengva ir jis neturi būti tik geros kūrybos ar žiniasklaidos kanalų parinkimo rezultatas. Vienas kertinių dalykų – kampanijos tikslas“, – pabrėžia pašnekovas.

Pasak p. Ulinsko, pirmiausiai reikia aiškiai suprasti ir apsibrėžti, kokie yra esami verslo ar prekės ženklo rezultatai, tik po to galima aiškiai planuoti, ko norima ir ką galima su kampanija pasiekti.

„Visuomet su savo klientais kalbame apie verslo tikslus ir rezultatus. Bandome kuo detaliau išsiaiškinti esamą situaciją, tikslus ir tik po to pradedame kalbėti apie komunikaciją, įžvalgas, žiniasklaidos kanalų derinius. Pastebime, kad tiek klientai, tiek agentūros vis labiau tai supranta, tad jau su daugeliu klientų darbas vyksta kiek kitu principu, nei vykdavo prieš keletą metų. Žinodami konkrečius verslo tikslus, esame pajėgūs tiksliai suplanuoti reikiamą kampanijos biudžetą ir atrinkti tinkamiausius kanalus konkrečiam komunikacijos ar verslo tikslui pasiekti, o ne tiesiog planuojame kampaniją, turėdami kažkokią sumą pinigų“, – teigia p. Ulinskas.



Plačiau skaitykite čia.