Naujienos

 

„Password 2019“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Data: 2019 m. vasario 04 d.

„Password 2019“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros ir komunikacijos sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2018 m. ir baigėsi iki šių metų vasario pabaigos. Kasmetė „Password“ – proga įmonių rinkodaros skyriams pasimatuoti tai, ką nuveikė per metus.

 

Paraišką galite užpildyti čia.

 

Įmonės įdomiausius ir efektyviausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus gali teikti iki vasario 28 d.

 

Kaip ir praėjusiais metais, didžioji dalis šiemetės komisijos narių yra deleguoti pagrindinių šalies rinkodaros ir komunikacijos asociacijų – Lietuvos marketingo asociacijos („LiMA“), Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA), Lietuvos komunikacijos asociacijos (LKA) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) – atstovai.

 

Kitokios komunikacijos

 

Daiva Plauškaitė-Camacho-Andrade, tyrimų bendrovės Socialinės informacijos centro (SIC) verslo plėtros vadovė, komisijos narė, pabrėžia, kad praėjusiais metais stebėjome po draudimų „išblaivėjusias“ alkoholio segmento reklamas, prekybos tinklai stebino teigiamais įvaizdinių reklamų pokyčiais.

 

„Tačiau labiausiai džiuginanti tendencija yra ta, kad verslas pradeda rūpintis darbdavio įvaizdžiu kaip neatsiejamu prekės ženklo elementu“, – teigia pašnekovė. Be IT sektoriaus, kuris buvo aktyvus čia jau keletą metų, susidomėjimas šia tema jaučiamas iš įvairių sektorių, pastaruoju metu daromi prekės ženklo tyrimai dažnai jau integruojami su darbdavio įvaizdžiu, o rinkodaros vadovai sėdi kartu su žmogiškųjų išteklių vadovais ir kartu galvoja apie prekės ženklo auginimą.

 

„Kita vertus, „Password“ apdovanojimuose svarbiausia – efektyvumas, todėl visai nesvarbu, kas kam asmeniškai patiko ar nepatiko, kas ką pastebėjo ar nepastebėjo, čia svarbiausia – kaip sekėsi prekės ženklams pasiekti užsibrėžtus tikslus, – kalba p. Plauškaitė-Camacho-Andrade. – Norėtųsi daugiau pavyzdžių, kaip pavyksta stiprinti prekės ženklo vertę, pavyzdžių, kaip nuoseklus darbas atneša rezultatą. Darbų, kurie grįsti ilgalaikėmis kryptimis ir nėra tik vienos kampanijos trumpalaikis efektas.“

 

Mindaugas Savickas, „Metų CMO 2018“, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius ir „Password 2019“ komisijos narys, pažymi, kad nuotaikos versle pozityvios, šalies ekonomika yra pakilimo ir augimo fazėje.



Plačiau skaitykite čia