<

Naujienos

 

Profesija, kurią pasirinkus mokymasis niekada nesibaigia

Data: 2019 m. sausio 20 d.

Metų pradžioje Lietuvos marketingo asociacija LiMA pakvietė į naujojo LiMA sertifikavimo sezono pristatymo renginį, simboliškai pavadintą „Marketingisto kelionė. Kuriame kelionės taške esi tu?“ Jame daugiausia dėmesio skirta klausimams, kas lemia sėkmingą marketingo specialisto ar vadovo karjerą bei kaip būti visada reikalingu ir naudingu specialistu.

 

Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, marketingo specialisto profesija yra plati ir Lietuvoje sąlyginai nauja, todėl dar nėra susiformavę visiškai aiškūs kriterijai, pagal kuriuos specialistai atrenkami į tokias pareigas ir paskui vertinami jų pasiekimai. Dėl to ir kiekvienoje įmonėje galima sutikti įvairias pareigas einančių žmonių, kurie vis dar nesupranta, ką veikia marketingo skyrius ir kodėl jis toks svarbus. Ir tai, pasak ekspertų, yra klausimas, į kurį pirmiausiai pats sau turi atsakyti marketingo specialisto ar vadovo pozicijoje dirbantis asmuo.

 

„Pradėjęs dirbti marketingistu, žmogus neretai suvokia, kad ir pats nežino, ką moka ir ko nemoka. Daugybę dalykų, strategijų ar taktikų galima logiškai išmąstyti, suvokti darbo eigoje, tačiau taip eikvojamas laikas, o jis dažnai verslo kontekste labai brangus, – renginio metu kalbėjo ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, LiMA A kursų pagrindinė lektorė Indrė Pikturnienė. – Siekiant ne tik sutaupyti laiko, bet ir įsisavinti esmines marketingo specialistui būtinas žinias, labai naudinga pasirinkti specialius kursus.“

 

Apie kelrodės žvaigždės, arba kursų, poreikį kalba ir LiMA Metų marketingo vadovo titulą 2015 metais gavusi įmonės „BIOK laboratorija“ vadovė Romualda Stragienė.

 

„Marketingo srities ekspertas pirmiausiai turi būti smalsus. Jis turi rasti kelią tarp drąsaus eksperimentavimo ir monotonijos“, – apie būtinybę ieškoti ir tobulėti sako marketingo srities ekspertė.

 

Ko bijo įmonės vadovas?

 

„Vienintelis dalykas, blogesnis už baimę prarasti darbuotoją investavus į jo kompetencijos kėlimą ir mokymus, yra tai, kad jūs neinvestuosite, o jis ims ir pasiliks jūsų įmonėje“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

 

Blogybė yra ta, kad personalo ir įmonių vadovai mano, kad marketingo skyriaus darbuotojai nori sertifikuotis tik siekdami pakeisti darbą, tačiau mokymai yra vienas iš būdų kelti darbuotojų motyvaciją ir suteikti jiems daugiau galimybių ir atsakomybių vykdant savo pareigas. Įmonės, siekiančios augti, kurti inovacijas, išlaikyti klientus ir pritraukti naujų privalo turėti darbuotojų, kurie kurtų pridėtinę vertę. Darbuotojai taip pat nori augti, tobulėti, pasiekti daugiau, atlikti užduotis sparčiau ir lengviau, uždirbti daugiau. Kad tai taptų įmanoma, jie turi nuolat mokytis.

Skaitykite daugiau čia.