<

Naujienos

 

Koks e. parduotuvės dizainas pritraukia lankytojų

Data: 2019 m. lapkričio 04 d.

E. parduotuvė gali atrodyti profesionaliai, turėti garantijų ženkliukų, rekomendacijų, tačiau tai dar nereiškia, kad toks patikimumas be primirštų dizaino elementų lems paspaudimus.

 

Srendimą pirkti lemia ir spalva, susijusi su pirkėjo emocijomis. Todėl Entrepreneur.com, kuriant e. parduotuvę pataria nesirinkti tiesiog tų, kurios patinka. Reikia apsvarstyti, kokias emocijas kuri spalva kelia ir kaip jos siejasi su prekių ženklu. Tam tikros spalvos veikia tai, kaip žmogus mato prekių ženklą, įskaitant ir jo sprendimą pirkti. Pavyzdžiui, teigiama, kad mėlyna žadina pasitikėjimo jausmą, tvirtumą ir nepriklausomybę – ją naudoja „Dell“, „Ford“, „American Express“. O, pavyzdžiui, „Lego“, „Nintendo“ ar „YouTube“ renkasi raudoną, nes ji asocijuojasi su jauduliu ir jaunatviškumu.

 

Taip, kaip spalvos kelia tam tikras emocijas, įtakos turi ir šriftai. Tipografija e. parduotuvėje turi tiksliai pristatyti prekių ženklą. Pavyzdžiui, jei įmonė gamina rankų darbo baldus, šriftas auditorijai turėtų simbolizuoti patikimumą ir komfortą.

 

Plačiau skaitykite čia