Naujienos

 

Marketingo ateities darbai ir specialybės

Data: 2019 m. liepos 08 d.

Ar galėjote prognozuoti socialinės medijos augimą 2009 m.? Kažkada marketingisto pasaulis buvo paprastas: pritrauk žmonių dėmesį, o tada šauk garsiausiai. Šis metodas veikė, kai prekiniai ženklai turėjo mažai kanalų ir išlaikydavo vartotojo dėmesį ilgiau, tačiau pasaulyje, kuriame vartotojai susiduria su šimtais, gal net tūkstančiais žinučių kasdien, jis jau neveiksmingas.

 

Sėkmingo šių dienų marketingisto bruožai - „Agile“ metodu paremtas požiūris, gebėjimas reaguoti į sparčiai besikeičiančius vartotojų poreikius. Išmanesnis, greitesnis ir geriau pasirengęs nei konkurentai, marketingo vadovas gali reaguoti į besikeičiančius vartotojų sentimentus per kelias valandas, gal net sekundes. Jie eksperimentuoja su įvairiais įrankiais ir technologijomis tam, kad testuotų ir atrastų naujas vartotojų motyvacijas, atsektų jų kelią iki pirkimo momento, formuotų besivystančias rinkos nišas ir tobulintų kliento ir prekės ženklo patirtį.

 

Šiuolaikinės technologijos suteikia begalę galimybių šiuolaikiniams CMO ir jų komandoms ir dėl jų darbo vietų nevertėtų nerimauti. Tačiau per sekančius dešimt metų stebėsime naujų darbo vietų, specialybių, reikalaujančių naujų įgūdžių, atsiradimą. Kokios jos?

 

Plačiau Cognizant atlikta studija “21 Marketing Jobs of the Future”.