<

Naujienos

 

Aurimas Paulius Girčys. Skaitmeninės rinkodaros prognozės 2019 m.

Data: 2018 m. gruodžio 19 d.

Dirbtinis intelektas. Ši tema dar prieš kelerius metus buvo viena populiariausių konferencijų temų. Pranešėjai, kurie paprastai negalėdavo pasidalinti tikrais pasiekimais, dažnai į savo pranešimo turinį įtraukdavo „dirbtinį intelektą“ arba „big data“ raktinius žodžius ir taip aktualizuodavo savo pranešimus. Tačiau situacija keičiasi – dirbtinis intelektas žingsnis po žingsnio patenka į medijų gigantų sprendimus – „Google“ konversijų ir „Facebook“ konversijų kampanijos mums leidžia gauti tai, ko tikrai norime – ne srautą ir parodymus, bet būtent konversijas arba pardavimus. Kaip sakoma: „ką pirksi, tą ir gausi”. Todėl kiekvienam verslui tampa vis svarbiau teisingai aprašyti svetainėje vykstančias konversijas naudojant „Google Tag Manager“, „Facebook Pixelį“ ir „Google Analytics“. Vienas iš dirbtinio intelekto sprendimų augimo šalutinių veiksnių kiekvienam verslui – augantis „Google Tag Manager“ (toliau – GTM) specialistų arba agentūrų, mokančių dirbti su GTM, poreikis.

 

„Google Tag Manager“ profesionalų poreikio augimas. Verslai naudoja vis daugiau skirtingų medijų kanalų („Google“, „Facebook“, „LinkedIn“) ir kiekvienas kanalas leidžia verslams gauti prieigą prie jų turimų demografinių duomenų apie svetainės lankytojus. Šių kodų teisingas įdėjimas į svetainę yra tik pirmas žingsnis norint suprasti savo auditoriją ir jos pirkimo kelią. 2019 m. vis didesnė paskata verslams bus teisingai priskirti kiekvieną vartotojo paspaudimą svetainėje tikslinei mikro-konversijai, o tą lengviausia padaryti būtent su „Google Tag Manager“. Ar jūs sekate skambučius, ar formų pildymą, visais atvejais Jums padės „Google Tag Manager“ profesionalai, kurie leis priskirti norimą vartotojo veiksmą svetainėje tikslinei konversijai, o šią pateikti „Google Analytics“, „Facebook“, „LinkedIn“ ar kitam medijų kanalui. Be veiksmų priskyrimo konversijoms su „Google Tag Manager“ Jūs taip pat galite nustatyti „Google Analytics“ taikytus parametrus (Custom Dimensions), kuriuose galite priskirti Jūsų vartotojų lojalumo statusą, amžių ar iš kokio kanalo pirmą kartą šis atėjo į Jūsų svetainę. „Google Tag Manager“ leidžia fiksuoti veiksmą, kai vartotojas peržiūri pusę arba visą Jūsų polapį ir daugiau. Galimybių yra daugybė ir jas visas „APG Media“ 2019 m. pristatys E-komercijos konferencijoje.

 

Daugiau skaitykite čia.