LiMA mokymai Druskininkuose'2015

 

 

LiMA dviejų dienų mokymai Druskininkuose, pritraukiantys virš 100 verslo ir marketingo vadovų.

 

Mokymai skirti vidurinės ir aukščiausios grandies vadovams, jų metu mokoma kaip konkuruoti šių laikų rinkose.

 

1 diena. Strateginis marketingas: iš RAUDONŲJŲ vandenynų spąstų – ŽYDRŲJŲ vandenynų link

2 diena. Profesionalus bendravimas su žiniasklaida

 

Data: 2015 m. balandžio 24-25 d., su nakvyne Druskininkuose

Vieta: „Grand SPA Lietuva“ (V. Kudirkos g. 45, Druskininkai)

 

PIRMOS DIENOS ROGRAMA | ANTROS DIENOS PROGRAMA | KAINOS | REGISTRACIJA

 

 

 

PROGRAMA:

 

1 diena. STRATEGINIS MARKETINGAS: iš RAUDONŲJŲ vandenynų spąstų – ŽYDRŲJŲ vandenynų link

 

XXI amžius paženklintas naujais iššūkiais verslui ir marketingui. Konkurencija vis stiprėja, spaudimas dėl kainų didėja, vartotojai darosi įnoringesni, produktai vis labiau panašėja (angl. commoditizing) – įmonėms vis sunkiau išlaikyti lojalius vartotojus, rinkos dalį bei pelningumą. XXI amžiuje kaip niekad svarbu ieškoti pridėtinės vertės bei vertės inovacijų. Būti sėkmingomis ilgalaikėje perspektyvoje įmonės turi rasti būdus kaip sukurti naujas rinkos erdves (angl. new market space).

 

Apie Žydrųjų vandenynų strategijas, kaip konkuruoti šių laikų Raudonuosiuose vandenynuose (konkurencingose rinkose), apie vertės inovacijųvertės pasiūlymų kūrimą, išgryninimą ir komunikaciją – su doc. dr. Nina Klebanskaja, viena žymiausių akademinio marketingo atstovių Lietuvoje. Nina Klebanskaja yra Vytauto Didžiojo universiteto Marketingo katedros docentė, nuolatinė seminarų, mokymų vedėja, strateginio marketingo atstovė, daug prisidedanti prie marketingo stiprinimo Lietuvoje.

 

Mokymų turinys:

    • Modernaus marketingo tendencijos: žaidimo taisyklės keičiasi. Marketingo mantra.
    • Konkurencijos erdvė: “žydrasis” ir “raudonasis” vandenynai.
    • Inovacija be vertės ir vertės inovacija. Kaip sukurti vertės pasiūlymą, kurio vartotojas negalės atsisakyti.
    • Pagrindinės vertės pasiūlymo koncepcijos (trys koncepciniai modeliai).
    • Keturių veiksmų rėmas. Nauja vertės kreivė.
    • Pasaulinių praktinių pavyzdžių analizė.
    • Lietuvos įmonių atvejo “Raudonėjantis žydrasis vandenynas” analizė.
    • Praktinė užduotis.

 

Nina Klebanskaja (VDU, Marketingo katedra): BMI dėstytoja, Kanados verslo administravimo asociacijos (ASAC) ekspertė, Lietuvos rinkodaros pasiekimų konkurso „Password 2007“ ir „Password 2011“ vertinimo komisijos narė, projekto Super Brand Lietuva ekspertė, Lietuvos Nacionalinio prekės ženklo konkurso 2006 m. vertinimo komisijos narė, konkurso „Idėja 2011“ vertinimo komisijos narė, Nacionalinio „Verslo plano turnyro“ ir „Inovatyvaus verslo idėjų turnyro“ lektorė – konsultantė, Kauno m. prekės ženklo konkurso 2013 m. ekspertė, VšĮ “Versli Lietuva” projekto “Brandlab” lektorė. Nuo 1997 m. veda seminarus ir konsultuoja Lietuvos įmones įvairiais marketingo klausimais.

 

Mokymų trukmė: 10–19 val., tame tarpe pietų ir trys kavos pertraukos.

 

Vakarinė dalis: Bendravimas ir žinių dalinimasis

 

Penktadienio vakaras skirtas bendravimui su kitais verslo ir marketingo vadovais, patirties bei žinių dalinimuisi.

Trukmė: 20–23+ val., tame tarpe vakarienė.

 

 

2 diena. Profesionalus bendravimas su žiniasklaida

 

Praktiniai patarimai kaip pasirengti ir elgtis žurnalistų interviu metu, radijo, TV laidose, ką sakyti, ko nesakyti, ką komunikuoti ir kaip elgtis krizinėse situacijose – su Aurimu Peredniu, vienu profesionaliausių Lietuvos žiniasklaidos atstovų. Drąsiausieji galės išbandyti save spaudos konferencijos simuliacijoje prieš priešiškai nusiteikusių „žurnalistų“ (kitų mokymo dalyvių) auditoriją.

 

Mokymuose įmonės bendravimo su žiniasklaida pozicijai atstovaus Orijana Mašalė, strateginės komunikacijos bendrovės „OMConsulting“ vadovė, Lietuvos ryšių su visuomenės sąjungos tarybos pirmininkė.

 

Mokymų turinys:

    • Kas yra "geras" pašnekovas, o kas "blogas" žurnalisto akimis?
    • Kaip išsiugdyti puikaus pašnekovo įgūdžius?
    • Žurnalistas - draugas ar priešas? Elgesys ir patarimai saugiose ir sudėtingose stresinėse situacijose.
    • Praktinė spaudos konferencijos simuliacija, filmavimas, analizė, grįžtamojo ryšio teikimas.

 

Aurimas Perednis („Žinių radijo“ laidų vedėjas): daugiau nei 10 metų veda tiesiogines aktualių diskusijų laidas žinių radijuje, anksčiau dirbęs BTV; moderuoja seminarus ir konferencijas, padeda siekti dialogo; žmonėms ir organizacijoms padeda studijuoti ir tobulinti viešojo kalbėjimo ir interviu radijuje ir televizijoje įgūdžius; Vilniaus universitete yra baigęs tarptautinių santykių ir diplomatijos studijas, parašęs įvairių straipsnių transatlantinių santykių, NATO plėtros, taikos Artimuosiuose Rytuose temomis.

 

Orijana Mašalė („OMConsulting“ vadovė, LRVS Tarybos pirmininkė): turi 13 metų patirtį komunikacijos srityje, 10 metų dirba kaip organizacijų ar jų padalinių vadovė; yra strateginės komunikacijos bendrovės „OMConsulting“ steigėja, Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos (LRVS) Tarybos pirmininkė. Dirbo energetikos bendrovės „Chevron“ patarėja, draudimo bendrovės „If“ Rinkodaros departamento vadove, Valstybės kontrolės Komunikacijos ir tarptautinių ryšių departamento direktore, taip pat ūkio ministro patarėja. Ji ne tik skaito pranešimus komunikacijos ir reputacijos temomis, bet ir moderuoja verslo renginiuose, dalyvauja tarptautinių ir nacionalinių komunikacijos projektų apdovanojimų vertinimo komisijų darbe.

 

Mokymų trukmė: 11–16 val., tame tarpe pietų ir kavos pertraukos.

 

 

INVESTICIJA:

 

DVIEJŲ dienų paketas (dvi mokymų dienos):

- įdomūs, originalūs dviejų dienų mokymai;

- maitinimas mokymų metu (kavos pertraukos, pusryčiai šeštadienį, pietūs penktadienį ir šeštadienį);

- vakarienė ir vakarinė pramoginė programa;

- nakvynė viešbutyje „Grand SPA Lietuva“ dviviečiame kambaryje;

- apsilankymas baseinų ir pirčių komplekse Grand SPA vandens parke.

 

Už abi mokymų dienas dalyviams bus išduodami Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) mokymų sertifikatai.

 

Mokymų kaina: 369 Eur + PVM  iki balandžio 23 d.: 275 Eur + PVM

 

El. paštas klausimams, komentarams ir pasiūlymams – info@lima.lt

 

 

REGISTRACIJA


Į mokymus registruokitės užpildydami registracijos formą. Apmokėti galite tiesiogiai per el. bankininkyste, arba pavedimu. Reikiamus dokumentus (išankstinę sąskaitą, PVM sąskaitą-faktūrą) atsiųsime Jūsų nurodytu el. paštu.

 

Dėmesio! Dėl riboto vietų skaičiaus, pasikeitus Jūsų planams ir nusprendus nebedalyvauti mokymuose, prašome kaip galima greičiau informuoti organizatorius el. paštu info@lima.lt ir Jūsų vieta bus perleista kitiems norintiems asmenims. Laikantis sąžiningos ir savalaikės registracijos principų, Jūs pats negalite savo dalyvio vietos perleisti kitiems asmenims, tai sprendžia organizatoriai.

 

Pastabos: 

- mokymų kaina be nakvynės nesikeičia
- mokymų kaina dalyvaujant tik vieną dieną taip pat nesikeičia

- norintys likti visam savaitgaliui gaus specialią LiMA nuolaidą