<

LiMA ir V. A. Graičiūno AVM TĘSTINĖ MOKYMŲ PROGRAMA

 

 

10 savaičių marketingo mokymų programa Vilniuje. Nemokamai!

 

Pirmą kartą Lietuvos marketingo asociacijos istorijoje startavo LiMA ir V. A. Graičiūno AVM TĘSTINĖ MOKYMŲ PROGRAMA. Sveikiname visus atrinktus LiMA narius, gavusius progą plėsti savo žinias Integruotos marketingo komunikacijos srityje.

 

   

 

LiMA kviečia pradedančiuosius marketingo specialistus (tik LiMA narius), į Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) ir V. A. Graičiūno aukštosios vadybos mokyklos organizuojamą mokymų programą „Integruotos marketingo komunikacijos“  srityje. Mokymai finansuojami LR ŠMM ir LiMA, ir skirti tik LiMA nariams.

 

Jei dirbate marketingo arba susijusioje srityje, tačiau baigėte ne marketingo studijas - tai puikiausia galimybė įgyti sistemines žinias, pagilinti suvokimą, taip pat įgyti naujų žinių. Atskirus mokymus ves skirtingi lektoriai, tarp jų Nina Klebanskaja, Arijus Katauskas, Žydrūnas Sadauskas, Edmundas Piesarskas, Vytautas Vorobjovas ir kiti (žr. žemiau). 

 

Dalyvių skaičius ribotas - tik 30 nemokamų vietų LiMA nariams. Esant didesniam norinčių skaičiui, dalyvius atrinksime konkurso būdu, prioritetą teikiant labiau motyvuotiems, ilgiau esantiems LiMA nariais bei anksčiau pateikusiems paraiškas.

 

Nepraleiskite puikios progos praplėsti marketingo žinias.

 

Kam aktualu?

Mokymai skirti pradedantiesiems / pažengusiems marketingo ar susijusių sričių specialistams, turintiems 2 metų darbo patirties, tačiau stokojantiems sisteminių, praktinių marketingo žinių.

 

Mokymų trukmė

Mokymai vyks spalio 1 d. - gruodžio 10 d. 3 kartus per savaitę, nuo 17:30 val. po 3 ak. val. ir vieną savaitę po 4 ak. val. 

 

Mokymų grupė

Mokymų grupę sudaro 30 dalyvių, visi - išimtinai tik LiMA nariai.

 

Reikalavimai

Ne mažesnė nei 2 metų praktinio darbo patirtis marketingo srityje.

 

Kiek man kainuos?

Mokymų programos finansinė vertė – 2000 Lt, tačiau programa finansuojama LR ŠMM ir LiMA, ir kiekvienam mokymų programos dalyviui bus nemokami.

 

Kas finansuoja?

LR švietimo ir mokslo ministerija ir Lietuvos marketingo asociacija (LiMA).

 

Kaip užsiregistruoti?

Paraiškų terminas baigėsi rugsėjo 10 d. Sveikiname atrinktus kandidatus!

 

MOKYMŲ PROGRAMĄ SUDARO

 

1. Marketingas (6 ECTS)

Marketingo strategijos

Viešųjų ryšių valdymas marketingo kontekste

4P šiuolaikinio vartotojo kontekste

Internetinis Marketingas

Partizaninis Marketingas

 

2. Vartotojų elgsena ir kainodara (3 ECTS)

Vartotojų tyrimai

Vartotojų elgsenos ypatumai

Kainodara

Vertės kainodara

Produktų portfelio valdymas

 

3. Pardavimų valdymas (3 ECTS)

Pardavimų valdymas

E-komercija ir e-marketingas

 

4. Marketingo komunikacijos (6 ECTS)

Integruotos marketingo komunikacijos

Verslas verslui

B2B marketingas

 

Kursų programa susideda iš 16 ECTS, o tai yra daugiau nei pusė semestro nuolatinėse studijose ir beveik visas semestras ištęstinėse aukštojo mokslo studijose. Pagal kompetencijų vertinimo metodiką, šiuos kursus galima būtų įskaityti kaip dalį „Marketingo ir pardavimų vadybos“ programos ir galima toliau tęsti studijas šioje programoje. Detalus tvarkaraštis bus pateiktas iki rugsėjo 15 d.

 

Sertifikatas / Pažymėjimas

Sėkmingai baigusiems suteikiamas V. A. Graičiūno aukštosios vadybos mokyklos (AVM) neformalaus mokymo pažymėjimas.

 

 

DĖSTYTOJAI

 

Nina Klebanskaja, Doc.dr.

 

Vytauto Didžiojo universiteto Marketingo katedros docentė, socialinių mokslų (ekonomikos) daktarė.

Nina Klebanskaja turi daugiau nei 20 metų mokslinio ir profesinio darbo patirties. Kvalifikaciją kėlė dalyvaudama Prancūzijos, Vokietijos, Suomijos, Portugalijos, Ispanijos, Anglijos ir kitose verslo mokyklose. Veda mokymus verslo kompanijoms bei dalyvauja kaip pranešėja marketingo tematikai skirtose konferencijose, Lietuvos rinkodaros pasiekimų „Password 2007“ ir „Password2011“ vertinimo komisijos narė, projektoSuperBrand Lietuva ekspertė, Lietuvos Nacionalinio prekės ženklo konkurso vertinimo komisijos narė, projekto „Gazelė 2005“ lektorė, Verslo plano turnyro 2007 -2008 m.m. lektorė, Inovatyvaus verslo idėjų turnyro 2010 lektorė. Nuo 1999 m. Baltic Management Institute (BMI) dėstytoja. 

 

Arijus Katauskas

 

Ekspertinės sritys: strateginis marketingas, marketingo tyrimai, organizacijos įvaizdžio vadyba, santykių marketingas, įmonių socialinės atsakomybė. Viešųjų ryšių agentūros „Nova Media“ vyresnysis partneris, komunikacijos ekspertas, konsultantas.

 

 

 

 

Žydrūnas Sadauskas

 

Žydrūnas Sadauskas turi daugiau kaip 7 metų darbo patirtį Jungtinėje Karalystėje rinkodaros ir internetinio marketingo srityje. Daugiau kaip 5 metus intensyviai konsultuoja Lietuvos įmones marketingo strategijų rengimo ir įgyvendinimo klausimais. Marketingą studijavo Kingstono Universitete (Londonas).

Interneto Marketingo Laboratorijos įkūrėjas, vienas iš internetinio verslo profesionalų ir mėgėjų klubo WEB Akademija steigėjų, pirmojo Baltijos šalyse internetinių verslų inkubatoriaus “StartupHighWay” mentorius.

Ekspertinės sritys: rinkodara, internetinis marketingas, partizaninis marketingas

 

Edmundas Piesarskas

 

Verslo konsultacijų įmonės UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ sertifikuotas vadybos (CMC) ir verslo procesų valdymo bei veiklos matavimo ekspertas, konsultantas, turintis daugiau kaip 10 metų patirtį vadybos ir marketingo valdymo konsultavimo srityje. Edmundas Piesarskas taip pat turi didesnę kaip 5 metų patirtį konsultuojant įmones strateginio valdymo klausimais.

 

Ekspertinės sritys:nacionalinė strategija, strateginis valdymas, prekinių ženklų valdymas, vartotojų elgsena, marketingo planavimas ir valdymas.

 

Vytautas Vorobjobas

 

E-komercijos ir E-marketingo praktikas, šiose srityse dirbantis nuo 2005. Vadovauja vienos iš seniausių Baltijos šalyse interaktyvios reklamos agentūrų Impartner.lt verslo plėtrai. Vytautas Vorobjovas nuo 2013 metų yra Lietuvos Elektroninės Komercijos Asociacijos valdybos pirmininkas.

Anksčiau: Locatory.com komercijos direktorius ir valdybos narys, Virgin Atlantic E-komercijos produkto vadovas, Pigu.lt marketingo direktorius.

Ekspertinės sritys: e-komercija, e-marketingas.

 

 

 

Sritis:

Integruotos marketingo komunikacijos

Skirta:

Pradedantiesiems / pažengusiems marketingo ar susijusių sričių specialistams, turintiems 2 ir daugiau metų marketingo darbo patirties, tačiau stokojantiems sisteminių, praktinių marketingo žinių

Forma:

Vakariniai mokymai

Vieta:

Trakų g. 9/Pranciškonų g. 1, Vilnius

Data:

2014 m. spalio 6 d. – gruodžio 10 d.

Trukmė:

Po 3 ak. val., 3 kartus per savaitę nuo 17:30

Organizatorius:

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ir V. A. Graičiūno aukštoji vadybos mokykla (V. A. Graičiūno AVM)

Mokymų kaina:

Nemokamai, tačiau tik 30 LiMA narių, atitinkančių kriterijus bei atrenkamų konkurso būdu (mokymų programos vertė: 2000 Lt).