LiMA vadybos akademija

 

LiMA vadybos akademija skirta stiprinti marketingo, komercijos, pardavimų, prekybos departamentų vadybą. Nagrinėsime biudžetavimo, KPIs, departamento struktūros, motyvacinių sistemų, kompetencijų valdymo ir kitas marketingo vadovams aktualias temas. Skirta patyrusiems marketingo/komercijos vadovams.

 

Įprastai seminaras-mokymas prasideda nuo 13 val., vyksta 4 val.

Pobūdis: praktiniai mokymai

Auditorija: marketingo, komercijos, prekybos departamentų vadovai, taip pat vidutinių įmonių vadovai ir verslo savininkai

 

Dažniausiai programą sudaro dvi dalys:

I. Eksperto teminis pranešimas-mokymas

II. Praktinio verslo atvejo nagrinėjimas (pristato verslo atstovas, komentuoja ekspertas)

III. Tolimesnių žingsnių patarimai (literatūra, mokymų kursai, konsultantai)

 

Vieno seminaro-mokymo dalyvio mokestis: 60 Eur + PVM.

 

LiMA nariams taikoma nuolaida:  
Kaina 75 Eur*
LiMA nariams ir
LiMA seminarų abonementų savininkams  
35 Eur*

*Kainos nurodytos su PVM

Pastaba: atskiriems seminarams-mokymams gali būti kitokie dalyvių mokesčiai.

 

 

Praėję LiMA vadybos akademijos seminarai-mokymai:

2016 m.

04.21

Pokyčių inicijavimas versle

Inovacijų dirbtuvės. Design thinking metodika praktiškai. Plačiau

02.25

Asmeninio produktyvumo didinimas

Mokymai - Prioritetai kasdienėje veikloje su GRAND PARTNERS, Training and Consulting vyr. verslo konsultante, ICF akredituota koučingo specialiste Ieva IacobPlačiau.

2015 m.

12.03

Krizių valdymas ir komunikacija

„Perkūnas iš giedro dangaus“: krizių valdymo ir komunikacijos seminaras su komunikacijos konsultantų agentūros „VRP Hill+Knowlton Strategies“ generaliniu direktoriumi Mindaugu Ardišausku ir komunikacijos konsultantu agentūroje „VRP Hill+Knowlton Strategies“ Baliu Narbutu. Plačiau.

10.29

Rinkodara, nestandartiniai sprendimai

Mokymai - Kodėl brainstorm‘as neveikia arba kaip sugeneruoti daugiau kūrybiškų marketingo idėjų? SU OVC Consulting konsultante Viktorija MatusevičiūtePlačiau.

10.08

Naujų produktų kūrimas

Mokymai tema - Naujų produktų kūrimo Stage-Gate metodika Jūsų verslui. Su inovacijų strategijos ir naujų produktų kūrimo ekspertu Modestu GelbūdaPlačiau.

05.14

Procesų valdymas

Bendras LiMA vadybos akademijos ir OVC Consulting mokymas apie LEAN taikymą marketingo, pardavimų procesuose.

Su OVC Consulting vyr. konsultantu Tadu Žibūda, besispecializuojančiu procesų efektyvumo, LEAN diegimo paslaugų procesuose sferose. Plačiau

04.09

Projektų valdymas

Bendras LiMA vadybos akademijos ir ISM mokymas apie projektų portfelio valdymą marketingo, komercijos, pardavimų departamentuose.

Su ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto rektoriumi doc. dr. Alfredu Chmieliausku. Alfredas Chmieliauskas taip pat yra ISM Executive School Projektų valdymo programos vadovas, Lietuvos projektų vadybos asociacijos prezidentas. Plačiau

03.05

Motyvacija

Bendras LiMA ir TALENTŲ NAMŲ mokymas
NEFINANSINIS MOTYVAVIMAS:

Šių mokymų metu gilinomės kaip ir kokius surasti būdus darbuotojų, komandų įsitraukimui - geresniam verslo rezultatui pasiekti.

Plačiau

01.15

KPI diegimas

Dviejų dalių LiMA vadybos akademijos seminaras-mokymas apie KPI diegimą marketingo departamente:

1.Marketingo departamento KPI (angl. key performance indicator), t.y. tikslų ir siekiamų rodiklių, nustatymas, diegimas bei stebėsena. 

2. "Švyturys-Utenos alus" pavyzdys.

Plačiau 

2014 m. 

11.06

Biudžetavimas

Kaip „teisingai“ parengti marketingo departamento biudžetą.
Eladijus Kirijanovas, Finansų analitikų asociacijos prezidentas, M-Finance“ direktorius.

Plačiau

12.04  Reklamos agentūros pasirinkimo organizavimas  Bendras LiMA ir KOMAA seminaras-mokymas.

1. WFA ir EACA kliento ir agentūros ryšių ir konkursų rengimo standartas. Gintaras Šeputis, KOMAA direktorius.

2. "BIOK Laboratorija" pavyzdys. Romualda Stragienė, rinkodaros vadovė.

Plačiau

 

Kontaktams

 

Alvydė Palaimaitė 

alvyde.palaimaite@lima.lt

+370 671 86 223