<

LiMA B vadovams

 

 

Kviečiame į Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) ir ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto organizuojamus Sertifikuoto marketingo vadovo (LiMA B) kvalifikacinius kursus, po kurių Jūs įgysite tarptautinį profesinį diplomą.

 

Kvalifikacinių kursų programa yra parengta pagal Vakarų Europos marketingo specialisto kompetencijų standartą. Kursus veda kompetentingi ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto dėstytojai ir pripažinti marketingo specialistai.

 

 

                                        

 

 

Kvalifikaciniai kursai (LiMA B) susideda iš 2 dalių. Pirmoji dalis: paskaitos 1 vakarą per savaitę ir pasiruošimas LiMA B1 egzaminui. Antroji dalis: taktinio marketingo plano ruošimas su moderatoriaus pagalba ir plano gynimas.

 

 

Daugiau apie LiMA B lygį: 

 

REGISTRACIJADIPLOMAS | TESTAS EGZAMINAI | ATSILIEPIMAI

 

Kokių žinių ir įgūdžių gausite? 

Verslo modeliai, verslo strategija, ir marketingo planavimas
Įmonės finansinė analizė, finansiniai rodikliai, projektų pelningumas
Rinkos tyrimai, konkurentų analizė, vertės suvokimas, inovacijų kūrimas
Segmentavimas, vartotojų poreikiai, vartotojų elgsena ir įžvalgos
Centrinės problemos identifikavimas, konfrontacinė matrica, strateginių alternatyvų vertinimas
Strateginis pasirinkimas, pozicionavimas, branding'as

Kursų metu aptariami modeliai ir įrankiai:

  • Business model canvas
  • Customer journey mapping
  • GAPS, SERVQUAL
  • Keller CBBE piramidė
  • SWOT, TOWS konfrontacinė matrica
  • Treacy&Wiersema vertės disciplinos
  • Kim&Mouborgne vertės inovacijos ir kt.

 

Daugiau informacijos galime suteikti el. paštu: sertifikavimas@lima.lt