<

Apie kvalifikacinius marketingo kursus

 

 

Pakelkite savo kompetenciją kvalifikaciniuose marketingo kursuose! 

Kvalifikaciniai kursai rengiami, kad mokymų programos atitiktų Vakarų Europoje taikomus reikalavimus marketingo kompetencijoms ir mokymų dalyviai pasirengtų profesinio marketingo sertifikavimo egzaminams.

 

LiMA A MARKETINGO SPECIALISTO KURSAI SKIRTI: 

 

Įvairių sričių darbuotojams, konsultantams, laisvai samdomiems specialistams, stokojantiems sisteminių - teorinių marketingo žinių arba siekiantiems jas įtvirtinti.

 

Rekomenduojama - 2 ir daugiau metų praktinio darbo patirtis marketingo ar su juo susijusioje srityje. (Rekomendaciniai reikalavimai ir kursų lygio pasirinkimas aptariamas individualiai.)

 

LiMA A KURSUOSE JŪSŲ LAUKS:

 

  • Teorinis žinių gilinimas (60 ak.val.)
  • Realių atvejų analizės;
  • Rinkos bendraminčiai;
  • Kompetentingi ISM dėstytojai ir marketingo profesionalai;
  • Sėkmingai išlaikius LiMA A egzaminus - LiMA A diplomas, tarptautiniu mastu pripažįstami NiMA A (The Netherlands Institute of Marketing)  diplomas bei EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas. 

 

TRUKMĖ IR INTENSYVYMAS:

 

  • 15 savaičių trukmės kvalifikaciniai kursai
  • Užsiėmimų laikas: 1 vakaras per savaitę nuo 18.00 iki 21.10 (dvi pusantros valandos paskaitos su pertrauka)

   

Artimiausi sertifikuoto marketingo specialisto (LiMA A) kursai čia.

 

LiMA B MARKETINGO VADOVO KURSAI SKIRTI:

 

Įmonių (skyrių) vadovams, marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, (rinkų) plėtros, prekinio ženklo, projektų vadovams ir stipriems marketingo specialistams, siekiantiems lavinti savo gebėjimus strategiškai ir kritiškai mąstyti sprendžiant marketingo situacijas.

 

Rekomenduojama - 5 ir daugiau metų vadovaujamojo darbo patirtis marketingo ar su juo susijusioje srityje ir aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas arba LiMA A diplomas. Rekomendaciniai reikalavimai ir kursų lygio pasirinkimas aptariamas individualiai.) 

 

PASKAITŲ METU:

 

  • Vadovaujamasi konkrečiu verslo atveju;
  • Išmokstama teisingai nustatyti problemą ir pritaikyti jos sprendimui konkretų įrankį (teorinį modelį ar analizės principą);
  • Marketingo profesionalų grupėje išmokstama dalintis bet kokia kylančia mintimi ir argumentuotai reaguoti į kolegų pasiūlymus;
  • Patyręs lektorius katalizuoja jūsų asmenines bei grupės įžvalgas, teoriją ir sprendimo priėmimo dinamiką.
  • Sėkmingai išlaikius LiMA B egzaminus - LiMA B diplomas, tarptautiniu mastu pripažįstami NiMA B (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas bei EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas. 

 

TRUKMĖ IR INTENSYVYMAS:

 

  • LiMA B programa susideda iš 2 modulių: 
  • LiMA B1 - 9 savaičių trukmės; paskaitos 1 kartą per savaitę nuo 18:00 iki 21.10 (B1 egzaminas). 
  • LiMA B2 - taktinio marketingo plano rašymas: individualus operacinio marketingo plano rengimas (B2 egzaminas)

 

Artimiausi sertifikuoto marketingo vadovo (LiMA B) kursai čia.

 

Kontaktai pasiteiravimui:

Veronika Davidovičienė

+370 635 11789

sertifikavimas@lima.lt