<

Priėmimas į LiMA B kvalifikacinius kursus

 

 

SERTIFIKUOTAS MARKETINGO VADOVAS (LiMA B) 

 

Kviečiame į Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) ir ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto organizuojamus Sertifikuoto marketingo vadovo (LiMA B) kvalifikacinius kursus, po kurių Jūs įgysite tarptautinį profesinį diplomą. 

 

Kvalifikaciniai kursai (LiMA B) susideda iš 2 dalių. Pirmoji dalis: paskaitos vakarais ir pasiruošimas LiMA B1 egzaminui. Antroji dalis: taktinio marketingo plano ruošimas su moderatoriaus pagalba ir plano gynimas.

 

Kokių žinių ir įgūdžių gausite? 

Verslo modeliai, verslo strategija, ir marketingo planavimas
Įmonės finansinė analizė, finansiniai rodikliai, projektų pelningumas
Rinkos tyrimai, konkurentų analizė, vertės suvokimas, inovacijų kūrimas
Segmentavimas, vartotojų poreikiai, vartotojų elgsena ir įžvalgos
Centrinės problemos identifikavimas, konfrontacinė matrica, strateginių alternatyvų vertinimas
Strateginis pasirinkimas, pozicionavimas, branding'as

Kursų metu aptariami modeliai ir įrankiai:

  • Business model canvas
  • Customer journey mapping
  • GAPS, SERVQUAL
  • Keller CBBE piramidė
  • SWOT, TOWS konfrontacinė matrica
  • Treacy&Wiersema vertės disciplinos
  • Kim&Mouborgne vertės inovacijos ir kt.

  

Paskaitų metu: 

  • Vadovaujamasi konkrečiu verslo atveju (angl. case).
  • Išmokstama teisingai nustatyti problemą ir pritaikyti jos sprendimui konkretų įrankį (teorinį modelį ar analizės principą).
  • Marketingo profesionalų grupėje išmokstama dalintis bet kokia kylančia mintimi ir argumentuotai reaguoti į kolegų pasiūlymus.
  • Patyręs lektorius katalizuoja jūsų asmenines bei grupės įžvalgas, teoriją ir sprendimo priėmimo dinamiką.
Kursai skirti Marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, (rinkų) plėtros, prekinio ženklo vadovams ar labai stipriems marketingo specialistams
Rekomendacijos 5 ir daugiau metų darbo patirtis marketinge ir marketingo, ekonomikos ar vadybos bakalauras
Organizatoriai Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas
Data ir laikas

2019.02.05 - 2019.06.18  

Kartą į savaitę (antradieniais) nuo 18val. iki 21.15val

Vieta ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, Arklių g. 18, Vilnius
Investicija

Išankstinė kaina: 2399 Eur  2799 Eur

Išankstinė kaina LiMA nariams: 2299 Eur 2799 Eur

PVM netaikomas

Kursų programa

Detali LiMA B programa

Registracija į kursus

Rasite čia

 Atsiliepimai

Iš LiMA B1 dalies gavau daug naudingos informacijos ir praktinių metodų, kurių nemažai jau pritaikiau savo darbe. Patys kursai padėjo man plačiau pažvelgti į marketingo teikiamas galimybes, susisteminti savo vykdomą veiklą ir svarbiausia susiskaičiuoti laukiamą rezultatą.

Diana Sabinskienė

UAB "Gaschema" marketingo vadybinkė

LiMA Bmarketingo vadovo kursai įtraukė puikiu akademiniu formatu, diskusijomis nedidelėje grupėje, įdomiomis paskaitomis ir pačių įvairiausių tikrų verslo atvejų narstymu. Tai neabejotinai praplečia profesinių žinių ir gebėjimų spektrą.

Dovilė Keleraitė-Kapalinskienė

UAB "Bayer" Disclosure manager for Baltics

Man patiko, kad sudėtingi teoriniai dalykai yra išdėstomi aiškiai ir įdomiai su pavyzdžiais kaip tai taikoma praktikoje. Konkrečių situacijų analizė moko pamatyti visumą, panaudoti tinkamus skaičiavimus ir priimti konkrečiai įmonei tinkamiausius sprendimus.

Alma Baublienė

AB "Žemaitijos pienas" pardavimų ir rinkodaros vadovė

Didžiulis mokymų privalumas - tai, jog mokymai paremti tikrų įmonių situacijų analize. Tokios analizės suteikia gebėjimus kūrybingai, kritiškai bei kryptingai mąstyti sprendžiant rinkodaros atvejus.

Sandra Ringytė

ADB „Gjensidige“ rinkodaros ir komunikacijos vadybininkė

  

Kontaktai pasiteiravimui:

 

Lina Vaikšnorienė, LiMA sertifikavimo vadovė

 

sertifikavimas@lima.lt

+370 675 24330