Naujienos

 

Laura Bielskė. Palaikymas „CityBee“: jiems tikras krizių komunikacijos išbandymas

Data: 2021 m. vasario 17 d.

– Pirmasis pranešimas, kai dar galima rašyti taip, kaip norisi, parodant visam ratui patarėjų, teisininkų ir partnerių. Sulaukėme jo pakankamai greit, tik ateičiai, kad nereiktų kiekvienam dar ir siųsti atskirai, verta naudoti BNS Spaudos centrą, lai pranešimas lieka ir kaip archyvas. Mano nuomone, pirmasis pranešimas kiek per ramus: suprantu, kad atrodė, jog atvejis neišsiplėtos ir to pakaks. Norėta padėti tašką, nors akivaizdu, kad situacija tik prasidėjo, jau čia buvo galima apie tai užsiminti. Ir iš karto žingsniu priekyje pasiūlyti klientams, ko jie prevenciškai galėtų imtis patys („call to action“).

– Nekalbėsi tu, kalbės už tave. Visi turi savo nuomonę, turime vis daugiau duomenų apsaugos specialistų ir tai džiugina. Kol kas atrodo, kad šie specialistai labiau nei įmonė paaiškina, kuo tai gali būti žalinga ir dėl kokių saugumo spragų ši krizė nutiko.

– Karštoji linija. Tai, ko reikėjo! Net ir Facebook grupė gali būti koordinuojama pačios bendrovės, į ją lygiai taip kreiptųsi galimai nukentėjusieji. Joje taip pat gali būti bendrovės samdomas nepriklausomas teisininkas. 

Plačiau skaitykite čia.