Naujienos

 

Kalėdinės verslo dovanos: ko siekti ir ko vengti

Data: 2022 m. rugsėjo 15 d.

Ruošiantis Kalėdoms, įmonės įsisuka į verslo dovanų kūrimo paruošiamuosius darbus. Kad pasiruošimas būtų sklandus, o dovanos – originalios, verslo dovanų meistrė Odeta Plakienė atkreipia dėmesį į tai, kokios yra verslo dovanojimo siekiamybės ir ko patartina vengti, ruošiantis verslo Kalėdoms.
 
 
 
1. Vertybėmis grįstas dovanojimas.

Verslo dovana yra įmonės komunikacijos priemonė, iš kurios gavėjas susidaro įspūdį apie įmonės vertybes ir kultūrą. Todėl svarbu suprasti, kad verslo dovanos yra ne šiaip mandagumo gestas, kurį atliekate kartą per metus.

Dar daugiau: jei verslo dovana prasilenkia su įmonės akcentuojamomis žinutėmis, ją teikiant, jausmas nėra malonus.

Vadinasi, su įmonės vertybėmis nekoreliuojanti dovana kurs nemalonų jausmą tiek dovanotojui, tiek gavėjui.

Ir atvirkščiai: kai verslo dovanojimas yra grįstas įmonės vertybėmis, verslo dovanos reprezentuoja, įprasmina ir sustiprina jų reikšmę.

Todėl yra svarbu pasistengti, kad šventinės dovanos tinkamai komunikuotų ir atskleistų įmonės vertybes.

 

 2. Žaismingumas ir džiaugsmas.

Greito turinio vartojimo pasaulyje verslo dovana suteikia galimybę pagauti ir sulaikyti dėmesį bent kiek ilgiau.

Jei verslo dovana sužadina smalsumą, įtraukia į savotišką netikėtumo žaidimą, ji padovanos džiaugsmą ir malonias akimirkas.

Būtent tokios emocijos, kurios pamalonina ir nustebina gavėją, įsimena kaip gera patirtis ir jas norisi pakartoti.

Suprantama, kad gavę žaismingą ir džiuginančią verslo dovaną, klientai ir partneriai norės tęsti ir vystyti tokius verslo santykius.

 

3. Dovanojimo pasekmės.

Dovanojimas versle nevyksta be pasekmių. Jos gali būti palankios arba neigiamos.

Palankios pasekmės generuoja gražą. Dėmesingai parinkdami verslo dovaną, kuriate, palaikote ir stiprinate verslo ryšius. Dovanodami komunikuojate, kad santykis aktualus, stabilus ir jį norite vystyti.

Kai sąmoningai nusprendžiate nedovanoti arba tai darote paviršutiniškai, komunikuojate apie ryšio nesvarbumą. Nesunku nuspėti, jog šiuo atveju motyvacija bendradarbiauti silpsta.

 

4. Tęstinumas, kuriant tradiciją.

Ilgalaikis bendradarbiavimas yra kiekvieno verslo siekiamybė. Jis suteikia užtikrintumo, stabilumo, pasitikėjimo. Pasiekti šį tikslą padeda tęstinė verslo dovana, tampanti gražia ilgamete tradicija.

Nuostabu, kai pavyksta sukurti dovanos tradiciją, kurios metai iš metų nekantriai laukia gavėjai.

 

5. Atsargiai! Tvarios verslo dovanos.

Tvarumo kryptis atsakingame versle nėra naujiena, todėl suprantama, jog verslo dovanojime ši kryptis taip pat aktuali. Svarbu pastebėti, kad pastaraisiais metais visuomenei ir verslui tampant vis reiklesniems, tvarus dovanojimas versle taip pat kelia kartelę. Šiandien jau nebeužtenka pasirinkti iš bambuko pagamintą dovaną ir komunikuoti, jog ji yra tvari. Būtina atsakingai sekti visą dovanos kūrimo ciklą: atkreipti dėmesį į dovanos gamybos procesą, naudojamas medžiagas, pakuotės detales, logistiką ir kitus aspektus, idant dovanodami tvarią dovaną, būtumėte tikri, jog nepaslysite ir išlaikysite atsakingo bei aplinkai draugiško dovanotojo įvaizdį.

 

 

LiMA B2B dovanų marketingo projektas

LiMA, siekdama padėti marketingistams rasti apgalvotas dovanas klientams ir partneriams, jau trečius metus organizavo verslo dovanų idėjų pristatymą ir parengė LiMA verslo dovanų idėjų katalogą su išskirtinėmis nuolaidomis!

 

Kataloge rasite net 57 įmonių pasiūlymus ir patarimus, ką dovanoti verslo partneriams, klientams, komandai ir kolegų vaikams: https://bit.ly/dovanu-katalogas

 

Dovanų marketingo renginio įraše išgirsite 18 įmonių 3 min. verslo dovanų idėjų pristatymus ir diskusiją „Ką apgalvoti renkantis verslo dovanas: tendencijos ir patarimai”: