Marketingo studijų programos Lietuvoje

 

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) atnaujino Lietuvos aukštųjų mokyklų studijų programų sąrašą, kuriame jos suskirstytos pagal tai, kokias ir kiek marketingui svarbių kompetencijų ugdo studijų planai.

 

„Renkantis studijas svarbu įvertinti, kokios krypties ar specializacijos laipsnį suteikia programa. Tai padeda suprasti, ar marketingas yra pagrindinis programos objektas, ar tik viena iš sudėtinių dalių. Taip pat reikėtų atkreipti dėmesį į studijų planą ir konkrečius studijų dalykus - ar studijų programoje dominuos vadinamosios minkštosios kompetencijos (kūrybiškumas, žinučių kūrimas, medijų valdymas), ar kietosios kompetencijos (marketingo efektyvumo valdymas, skaitmeninis marketingas, marketingo technologijos)." - rekomenduoja LiMA valdybos narė dr. Indrė Pikturnienė.

 

Kviečiame susipažinti su Studijų kokybės vertinimo centro (SKVC) rinkodaros krypties studijų programų išorinio vertinimo ataskaitomis čia.

Sėkmės renkantis!

1. Marketingo krypties programos

Šiai grupei priskiriamos studijos, baigus kurias suteikiamas marketingo (rinkodaros) krypties laipsnis. Šiose programose būtent marketingas yra pagrindinis studijų objektas. Jose studentai įprastai mokosi tiek strateginio, tiek taktinio marketingo, įvairių vertės kūrimo elementų – nuo produkto inovacijų, prekės ženklo valdymo, komunikacijos iki kainodaros bei pardavimų valdymo. Taip pat tikėtina, kad bus studijuojami skirtingi tiksliniai segmentai ar marketingo objektai: B2B, B2C, paslaugų marketingas, tarptautinis marketingas ir ar panašiai. Šiose programose rengiami baigiamieji darbai yra glaudžiai susiję su aktualia marketingo tematika, todėl absolventai studijas baigia turėdami tiek platų, tiek giliai specializuotą žinių rinkinį.

 

Profesinio bakalauro ir bakalauro studijų programos

 
  Aukštoji mokykla  Miestas   Programa Studijų kalba Kreditų skaičius Trukmė, metais
 

Vilniaus kolegija

Vilnius Reklamos vadyba

Lietuvių k.

180

3
 

SMK Aukštoji mokykla

Vilnius, Kaunas, Klaipėda Marketingas ir reklamos kūrimas Lietuvių/anglų k.   180 3

Kauno kolegija

Kaunas Pardavimai ir marketingas

Lietuvių k.

180

3

Vilniaus universitetas   Vilnius

Globali rinkodara

Lietuvių k. 210 3,5
Kauno Technologijos universitetas  Kaunas

Marketingas

Lietuvių k. 180 3
Vytauto Didžiojo universitetas   Kaunas

Marketingas

Lietuvių k.  240 4

  

Magistro studijų programos

 

 

Aukštoji mokykla

Miestas

Programa

Studijų kalba Kreditų skaičius Trukmė, metais

ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas

Vilnius

Tarptautinė rinkodara ir vadyba

Anglų k. 90 1,5
Vilniaus universitetas  Vilnius

Rinkodara ir integruota komunikacija

Lietuvių/anglų k. 90/120 1,2/2
Vilniaus universitetas Vilnius

Skaitmeninė rinkodara

Anglų k. 90 1,5
Vilniaus universitetas Kaunas Marketingas ir pardavimų vadyba Lietuvių k.  120 2
KTU Kauno technologijos universitetas  Kaunas

Marketingo valdymas

Lietuvių k. 120 2

Vytauto Didžiojo universitetas

Kaunas Marketingas ir tarptautinė komercija

Lietuvių/anglų k.

120

2
Vytauto Didžiojo universitetas  Kaunas  Reklamos vadyba

Lietuvių k.

120

2
Vytauto Didžiojo universitetas  Kaunas   Marketingas ir pardavimai

Lietuvių/anglų k.

90

1,5
Klaipėdos universitetas Klaipėda Rinkodara

Lietuvių k.

90

1,5

 

 2. Vadybos ir verslo programos

 

Šiai grupei priskiriamos vadybos arba verslo krypties studijos, kuriose marketingas sudaro reikšmingą studijų turinio dalį. Šiose programose marketingas derinamas su verslumo, finansų, inovacijų, valdymo ir vadybos temomis. Nors marketingas studijuojamas tik kaip viena iš keleto svarbių įmonės veiklos funkcijų, tokia integracija leidžia studentams įgyti ne tik marketingo žinių, bet ir plačiau perprasti verslo kontekstą.

 

Į sąrašą atrinktos tik tos Verslo arba Vadybos studijų programos, kuriose sudaryta galimybė išklausyti ne mažiau nei keturis marketingo srities studijų dalykus arba iš jų surinkti ne mažiau nei 15 ECTS kreditų. Su visomis Lietuvoje vykdomomis Verslo ir Vadybos studijų programomis galima susipažinti AIKOS studijų programų registre čia: https://www.aikos.smm.lt/Registrai/SitePages/Studijų ir mokymo programos.aspx?ss=21a86d24-8d6e-4deb-ab0d-47a1d6648562

 


 Profesinio bakalauro ir bakalauro studijų programos

 

  Aukštoji mokykla  Miestas   Programa Studijų kalba Kreditų skaičius Trukmė, metais
 

SMK Aukštoji mokykla

Vilnius, Kaunas, Klaipėda Tarptautinis verslas ir komunikacija

Lietuvių k.

180

3
 

SMK Aukštoji mokykla

Vilnius, Kaunas, Klaipėda Verslo kūrimas ir valdymas Lietuvių k.  180 3

Vilniaus verslo kolegija

Vilnius Tarptautinis e-verslas ir komercija

Lietuvių/anglų k.

180

3
Vilniaus verslo kolegija Vilnius Verslo vadyba ir marketingas Lietuvių/anglų k. 180 3
Vilniaus kolegija  Vilnius Tarptautinis verslas Anglų k. 180 3 arba 4
Šiaulių valstybinė kolegija  Šiauliai Tarptautinis verslas Lietuvių/anglų k. 180 3 arba 4
Kauno kolegija Kaunas

Tarptautinis verslas

Lietuvių/anglų k.   180
ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas Vilnius Tarptautinis verslas ir komunikacija Anglų k. 210  3,5
ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas Vilnius Verslo vadyba ir marketingas Lietuvių/anglų k.    210  3,5
Mykolo Romerio universitetas Vilnius Globalus verslas ir modernioji rinkodara Anglų k. 180   3

Vilnius Tech

Vilnius Verslo vadyba Lietuvių/anglų k.  240
Klaipėdos universitetas Klaipėda (nuotolinis) Vadyba Lietuvių k.  210  3,5 
LCC International University Klaipėda Tarptautinis verslas ir visuomenės įtraukimas Anglų k.  180 


Magistro studijų programos

 

 

Aukštoji mokykla

Miestas

Programa

Studijų kalba Kreditų skaičius Trukmė, metais

ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas

Vilnius

Strateginė rinkodara*

Lietuvių/anglų k. 30 0,5
Mykolo Romerio universitetas  Vilnius

Verslo administravimas**

Lietuvių/anglų k. 60 1

 

* Pasirenkamas modulis 2 metų trukmės magistro programoje.  

** Programoje gali būti pasirenkamas Marketingo valdymo modulis. 

 

3. Komunikacijos krypties programos

Šiai grupei priskiriamos komunikacijos krypties studijų programos, naudingos ketinantiems dirbti turinio kūrimo, vizualinės komunikacijos, viešųjų ryšių ar reklamos srityse. Nors jos nesuteikia marketingo laipsnio, programos padeda įgyti tvirtus pagrindus marketingo karjerai, ypač jeigu studijų dalykai orientuoti į komunikaciją su vartotojų ar verslo auditorijomis ir apima komercinės komunikacijos rūšis – reklamą, ryšius su visuomene, skaitmeninį turinį.

Į sąrašą atrinktos tos Komunikacijos studijų programos, kuriose sudaryta galimybė išklausyti studijų dalykus, susijusius su verslo išorine komunikacija, būdinga marketingui (pvz., organizacijos įvaizdžio komunikacija, prekės ženklo komunikacija, viešieji ryšiai, marketingo komunikacija, komunikacija socialiniuose tinkluose ir pan.). Orientacinis tokių studijų dalykų skaičius -  ne mažiau nei penki bakalauro studijose arba ne mažiau nei trys magistrantūros studijose (15 ECTS kreditų). Su visomis Lietuvoje vykdomomis Komunikacijos studijų programomis galima susipažinti AIKOS studijų programų registre čia: https://www.aikos.smm.lt/Registrai/SitePages/Studijų ir mokymo programos.aspx?ss=21a86d24-8d6e-4deb-ab0d-47a1d6648562

 

Profesinio bakalauro ir bakalauro studijų programos

 

  Aukštoji mokykla  Miestas   Programa Studijų kalba Kreditų skaičius Trukmė, metais
 

Vilniaus kolegija

Vilnius Ryšiai su visuomene

Lietuvių k.

180

3
 

SMK Aukštoji mokykla

Vilnius, Kaunas, Klaipėda Skaitmeninė komunikacija Lietuvių/anglų k. 180 3

Kauno kolegija

Kaunas Taikomoji komunikacija

Lietuvių k.

180

3

Šiaulių valstybinė kolegija

Šiauliai Organizacijos komunikacija ir rinkodara

Lietuvių/anglų k.

180

3
Vilniaus universitetas Vilnius Verslo informacijos vadyba Lietuvių k. 240 4
Vilniaus universitetas Vilnius Kūrybos komunikacija Lietuvių k. 240 4
Vilniaus universitetas  Vilnius Inovatyvi komunikacija ir antreprenerystė Anglų k. 210 3,5
   Mykolo Romerio universitetas Vilnius Komunikacija ir skaitmeninė rinkodara Lietuvių/anglų k.   180

  

Kazimiero Simonavičiaus universitetas Vilnius Šiuolaikinė komunikacija ir medijos Lietuvių/anglų k. 210  3,5

 

Magistro studijų programos

 

  Aukštoji mokykla Miestas  Programa  Studijų kalba  Kreditų skaičius  Trukmė, metais 

Vilniaus universitetas

Vilnius Ryšiai su visuomene Lietuvių k. 90 1,5
Vilnius Tech Vilnius Inovacijų ir technologijų komunikacija Lietuvių k. 90 1,5
Mykolo Romerio
universitetas
Vilnius

Komunikacija ir kūrybinės technologijos

Lietuvių k. 90 1,5 / 2
Vytauto Didžiojo
universitetas
Kaunas Integruota komunikacija Lietuvių k. 90 1,5

 

4. Informatikos studijų programos, skirtos marketingui

Sparčiai auganti kryptis – informatikos mokslų programos, pritaikytos marketingo poreikiams. Šiose programose jungiamos technologinės ir IT projektų žinios su marketingo mąstysena – vartotojo pažinimu ir kelione, UI/UX, konversijų optimizavimu, SEO ir pan. Norintiems specializuotis marketingo technologijose (angl. MarTech), elektroninėje komercijoje, svetainių kūrime ar automatizavime, šios programos iš karto suteikia koncentruotas marketingo veiklai svarbias IT žinias.

 

 Bakalauro studijų programos

 

  Aukštoji mokykla  Miestas   Programa Studijų kalba Kreditų skaičius Trukmė, metais
 

Mykolo Romerio
universitetas

Vilnius Skaitmeninių medijų kūrimas

Anglų k.

240

4
 

Vilniaus
universitetas

Kaunas Marketingo technologijos Lietuvių k.  210 3,5

 

 

Programų sąrašas nuolat pildomas. Jeigu žinote daugiau studijų programų, kurios galėtų būti įtrauktos į šį sąrašą, kviečiame susisiekti: 

 

Kontaktai pasiteiravimui:

+37062350017

sertifikavimas@lima.lt