Tarptautinė marketingo profesionalų titulavimo sistema

 

Siekiant platesnio marketingo kvalifikacijos pripažinimo, Lietuvos marketingo asociacija pradėjo bendradarbiauti su EMC (ang. European Marketing Confederation) ir NIMA (ang. The Netherlands Institute of Marketing) dėl LiMA dalyvavimo programoje, suteikiančioje tarptautiniu mastu pripažįstamus marketingo profesionalo SMP (ang. Senior Marketing Professional) ir SDP (ang. Senior Digital Professional) titulus.

 

Tarptautinius SMP ir SDP titulų programoje galės dalyvauti asmenys, atitinkantys keliamus reikalavimus:

 

  • Turintys LiMA B marketingo vadovo diplomą ar kitą prilygintą diplomą,
  • Turintys 5 metų darbo patirtį ir rekomendacijas,
  • Įsipareigojantys palaikyti aukštą marketingo įgūdžių ir žinių lygį.

 

Tapus SMP, marketingo profesionalai savo kvalifikacijos palaikymą turės įrodyti renkant taškus 3 metų laikotarpyje. Taškai bus renkami dalyvaujant marketingo mokymuose, konferencijose, rašant straipsnius, skaitant pranešimus, dėstant paskaitose.

 

Lietuvoje SMP ir SDP programą planuojama pradėti 2021 metais.

 

 

Norite sužinoti plačiau apie SMP ir SDP programą?

 

Kviečiame pasižiūrėti video, kuriame LiMA valdybos pirmininkas, BPN LT vadovas Linas Šiautkulis pasakoja apie SMOP ir SDP reikšmę ir svarbą:

 

 

 

 

Turite klausimų apie LiMA sertifikavimą?

Susisiekime! 

 

Kontaktai pasiteiravimui:

Ugnė Kasperavičiūtė
LiMA projektų ir komunikacijos vadovė

+370 (600) 00 297

sertifikavimas@lima.lt