Tarptautinė marketingo profesionalų titulavimo sistema

 

Siekiant platesnio marketingo kvalifikacijos pripažinimo, Lietuvos marketingo asociacija tapo vienintelė akredituota organizacija Lietuvoje, galinti suteikti tarptautiniu mastu pripažįstamus marketingo profesionalo SMP (ang. Senior Marketing Professional) ir SDP (ang. Senior Digital Professional) titulus.

 

Akreditaciją suteikė EMC (ang. European Marketing Confederation) ir NIMA (ang. The Netherlands Institute of Marketing).

 

TITULAVIMO TIKSLAS - skatinti marketingo profesijos atstovų požiūrį į nuolatinį, reguliarų ir kokybišką profesinį tobulėjimą ir žinių stiprinimą.

 

Tarptautinius SMP ir SDP titulų programoje galės dalyvauti marketingo ir komunikacijos vadovai bei profesionalai, atitinkantys keliamus reikalavimus:

 

  • Turintys LiMA B marketingo vadovo diplomą ar kitą prilygintą diplomą,
  • Turintys 5 metų darbo patirtį ir rekomendacijas,
  • Įsipareigojantys palaikyti aukštą marketingo įgūdžių ir žinių lygį.

 

Tapus SMP, marketingo profesionalai savo kvalifikacijos palaikymą turės įrodyti renkant taškus 3 metų laikotarpyje. Taškai bus renkami dalyvaujant marketingo mokymuose, konferencijose, rašant straipsnius, skaitant pranešimus, dėstant paskaitose.

 

Titulavimo privalumai:

 

  • Tarptautinis titulas
  • Išskirtinė tarptautinė bendruomenė 
  • Sistemingas žinių ir tobulėjimo pripažinimas rinkoje
  • Asmeninins indėlis į marketingo profesijos standartizavimą
  • Dalinimasis "know-how" su bendruomene ir jaunaisiais specialistais

 

 

Lietuvoje SMP ir SDP programą planuojama pradėti 2022 metų pabaigoje. 

 

Norite sužinoti plačiau apie SMP ir SDP programą?

 

Kviečiame pasižiūrėti video, kuriame LiMA valdybos pirmininkas, BPN LT vadovas Linas Šiautkulis pasakoja apie SMP ir SDP reikšmę ir svarbą:

 

 

 

Turite klausimų apie LiMA sertifikavimą?

Susisiekime! 

 

Kontaktai pasiteiravimui:

Lina Vaikšnorienė
LiMA sertifikavimo vadovė

+370 (675) 24 330

sertifikavimas@lima.lt