<

LiMA profesinių marketingo kompetencijų standartas

 

 

LiMA profesinių kompetencijų standartas apibrėžia marketingo specialistų ir vadovų kompetencijas šiuolaikiniame versle, įtraukiant būtinas tradicines ir modernias marketingo metodikas.

 

Esminis marketingo principas - marketingo specialistai ir vadovai turi sugebėti bei siekti suprasti ir patenkinti vartotojų poreikius, suvokti, kurti, komunikuoti ir teikti vertę tiksliniams vartotojams bei didinti naudą organizacijai.

 

LiMA profesinių marketingo kompetencijų standartas atitinka Europos marketingo konfederacijos (European Marketing Confederation) sistemą "The European Marketing Certification and Qualification (EMCQ) framework"

 

Profesinės marketingo kompetencijos

 

Profesines kompetencijas apibrėžia trijų

kompetencijų grupių visuma.
 

I. ESMINĖS KOMPETENCIJOS - aktualios visiems marketingo specialistams ir vadovams nepriklausomai nuo jų vaidmens, pramonės  sektoriaus ar karjeros etapo;

 

II. TECHNINĖS KOMPETENCIJOS - žinios ir įgūdžiai reikalingi tam tikrose marketingo srityse, atspinti galimas variacijas karjeros eigoje;

 

III. ELGSENOS KOMPETENCIJOS - asmeninės savybės ir požiūris veiksmingai ir efektyviai atlikti savo darbą, prisidėti prie verslo tikslų. 

 

Marketingo specialisto ir vadovo lygiai

 

 

LiMA A

         

LiMA B

Marketingo specialisto

profesinės

kompetencijos

         

Marketingo vadovo

profesinės

kompetencijos