LiMA žiniasklaidoje

 

Gegužės 27 skelbiama Tarptautine marketingo diena

Data: 2023 m. gegužės 15 d.

Europos marketingo konfederacija (EMC) priėmė vienbalsį sprendimą gegužės 27 dieną paskelbti tarptautine marketingo diena. Šia diena siekiama išryškinti marketingo svarbą versle ir visuomenėje bei skatinti pasididžiavimą marketingo profesija. Dienos iniciatoriai švęsti marketingą kviečia skambiai ir ryškiai, sveikinant marketingo bendruomenės atstovus, kolegas ir partnerius visame pasaulyje, rašoma pranešime žiniasklaidai.

 

„Marketingo raida visame pasaulyje nuėjo įspūdingą kelią, patyrė ir sukėlė daugybę pokyčių. Marketingistai padėjo atsirasti ir daugybei naujų organizacijų, ir įgalino pasikeisti senas kompanijas, skaičiuojančias šimtmečių istoriją. Jie keitė visuomenės nuostatas ir padėjo susikalbėti, atrasti kompromisus. Šiandien, skaitmeninės transformacijos kontekste, galime kaip niekada gerai tyrinėti aplinką, realiu laiku analizuoti vartotojų bei klientų poreikius ir kurti santykius, marketingo žmonių reikšmė ypač didelė. Pripažinkime ir įvertinkime tai švęsdami marketingą gegužės 27 dieną“, – sako Ralfas Straussas, EMC valdybos pirmininkas.

 

Pasak Ralfo Strausso, marketingo bendruomenės šventei pasirinkta gegužės 27 diena, nes būtent šią dieną Čikagoje 1931 metais gimė garsus marketingo praktikas ir teoretikas, JAV profesorius Philipas Kotleris, pripažįstamas modernaus marketingo pradininku. Ph. Kotleris parašė daugiau negu 80 knygų ir savo darbais padaręs milžinišką įtaką marketingo raidai visame pasaulyje.

 

Steigiamas apdovanojimas už nuopelnus marketingui

 

„Europos marketingo konfederacijos valdyba taip pat nusprendė kiekvienais metais šią dieną apdovanoti marketingo srityje itin pasižymėjusį ir nusipelniusį žmogų. Pirmuoju apdovanojimo laureatu šiemet tapo Philipas Kotleris“, – džiaugiasi Lietuvos marketingo asociacijos direktorė Alvydė Palaimaitė.

Apdovanojimo ceremonija vyks gegužės 25 d. Lietuvos marketingo asociacijos organizuojamoje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO Summit“ Vilniuje.

 

Kviečia minėti ir švęsti kiekvienoje šalyje

 

Iniciatoriai kviečia tarptautinės marketingo bendruomenes aktyviai įsitraukti kuriant nacionalinius renginius ir kitas iniciatyvas marketingo tema bei viešinti Tarptautinę marketingo dieną savo bendruomenėse ir socialinėje erdvėje.

 

Tikimasi, kad Tarptautinė marketingo diena prigis taip pat sėkmingai, kaip visame pasaulyje minima Tarptautinė mokytojų diena, Medicinos darbuotojų diena, Pasaulinė spaudos laisvės diena ar Boso diena.

 

Daugiau informacijos apie tarptautinę marketingo dieną ir vizualinę medžiagą rasite čia.