LiMA žiniasklaidoje

 

Tarptautinių talentų medžiotojai ieško besiskiriančių ar parduodančių namus

Data: 2018 m. kovo 14 d.

Niujorkietė Lauren Proctor, skaitmeninės rinkodaros ir inovacijų ekspertė, pastaruosius metus gyvena Estijoje, kur vadovauja kompanijos „Jobbatycal“, padedančios darbdaviams pritraukti talentus iš viso pasaulio, rinkodarai. L. Proctor neslepia – tam, kad pasiūlymas suviliotų įdomų kandidatą, darbdaviai nagrinėja ne vien tik profesinių pasiekimų sąrašą. 

 

Pagavo „perdegimo“ laikotarpiu

  

L. Proctor, į Vilnių atvykusi skaityti pranešimo Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuotoje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO Summit“, tuo pačiu pasiliko čia dar savaitei, norėdama geriau pažinti vietinę kultūrą. Nors ir kiek privalumų šiais laikais suteikia galimybė dirbti per atstumą, ji išlieka įsitikinusi, kad tikras buvimas su žmonėmis neprarado savo prasmės.

„Buvau Estijoje per šimtmečio minėjimo renginius, jaučiau bendrą pakilimo nuotaiką, didžiavausi, lyg tai būtų mano šalis – nebūčiau to patyrusi, jei būčiau tiesiog dirbusi prie kompiuterio Niujorke“, – sako ji, tikindama, kad Estija jai – labai patinka, nors prieš atvykdama apie šią šalį beveik nieko nežinojo, o artimiausia šalis, kurioje iki tol lankėsi, buvo Švedija.

 

Kaip niujorkietė išvis atsidūrė šiame pasaulio krašte? L. Proctor neslepia, kad tai lėmė asmeninio gyvenimo aplinkybės, kai tuometinis darbas jai nebeteikė pasitenkinimo. „Esu baigusi žurnalistiką, vėliau įkūriau savo rinkodaros kompaniją, kuriai vadovavau dešimt metų. Labai mylėjau šį darbą, tačiau vienu metu vis tiek pasijutau „perdegusi“. Bandžiau darbą derinti su kelionėmis: tris mėnesius buvau Pietų Korėjoje, grįžau į Niujorką, tada dar trims mėnesiams išvykau į Vengriją, ir vėl grįžau. Paskui išgirdau apie su e-pilietybe susijusį šurmulį Estijoje, atradau „Jobbatycal“, išsiunčiau jiems savo gyvenimo aprašymą ir visai apie tai pamiršau. Tačiau jie kreipėsi į mane sakydami, kad pas mus pačius yra laisva rinkodaros vadovo pozicija, galbūt tave domina? Pasakiau „taip“, – juokėsi ji, vadindama tai dar vienu gyvenimo nuotykiu.

 

Dabar, apsipratusi naujoje šalyje, ji sako, kad labiausiai čia žavi ypač sparčiai vykstantis progresas ir būtent tai ji pataria pabrėžti darbdaviams tiek Estijoje, tiek Lietuvoje, jei jie nori pritraukti technologijų sričių talentus. „Dabar čia vyksta kažkas tikrai ypatingo. Matome ypatingą technologinio sektoriaus iškilimą, didžiulius pokyčius ir žmonės nori būti jų dalimi. Be to, kas labai svarbu – žmonės Baltijos šalyse puikiai kalba angliškai. Tai atveria labai daug galimybių, nes jei, pavyzdžiui, ieškome kandidatų dirbti Japonijos kompanijose, kelią dažnai užkerta tai, kad mokančių japoniškai yra labai mažai“, – pasakojo ji.


Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/tarptautiniu-talentu-medziotojai-iesko-besiskirianciu-ar-parduodanciu-namus.d?id=77398801