LiMA žiniasklaidoje

 

[Delfi.lt] „Adrenalinas 2016“ išaugo į naują formą

Data: 2016 m. birželio 13 d.

Šių metų festivalis „Adrenalinas“ ne tik apdovanojo geriausių reklamų autorius, bet ir pakvietė į įžvalgų ir kūrybingumo renginį „ADvent“.

 

Šiais metais dieninė festivalio dalis virto įžvalgų ir kūrybingumo renginiu „ADvent“, kuriame buvo galima klausytis Lietuvos ir užsienio ekspertų pranešimų, vadovų diskusijų, geriausių šių metų idėjų pristatymų ar dalyvauti vadinamose atsišviežinimo („recharge“) zonose.

 

„Mes pabandėme skirtingai auditorijai paruošti programą, kad būtų tiek žmonėms, dirbantiems su kūryba tam tikra atsišviežinimo zona, tiek vadybai pranešimai, įžvalgos naujos, idėjos, tiek būtų ir vadovų diskusijos“, - pasakojo Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos direktorius Gintaras Šeputis.

 

„Kas „Adrenaline“ dalyvauja? Iš vienos pusės tai - agentūrų atstovai, iš kitos pusės - verslo, marketingo atstovai, ar reklamos užsakovai. Tačiau jei žiūrėti dar giliau, į pačias agentūras, jas sudaro labai skirtingi žmonės, pavyzdžiui, kūrybininkai, strategai, vadovai, vadybininkai, kurie turi savo požiūrį, nuomonę, skirtingas nuostatas, problematikas ir šiuo atveju „Adrenalinas“ yra tai, kas visus apjungia“, - sakė Lietuvos marketingo asociacijos direktorius Gintautas Kučas.


Žiūrėti video: