„Creative Shock“ verslo situacijų konkurse – rekordinis dalyvių skaičius iš viso pasaulio
Data: 2016 m. lapkričio 16 d.
Lapkričio 24–27 dienomis į Vilnių sugrįžta jau šeštąjį kartą ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų rengiamas vienas didžiausių Europoje socialinio verslo konkursų „Creative Shock“, rašoma organizatorių pranešime spaudai.
(...)
Į finalinį konkurso etapą Vilniuje šiemet atvyks studentai iš viso pasaulio – Indijos, Tailando, Didžiosios Britanijos, Rusijos, Gvatemalos, Baltarusijos, Ukrainos, Italijos bei Islandijos. Konkurse dalyvauja ir studentai iš tokių garsių aukštųjų mokyklų, kaip Jeilio, Oksfordo ar Tokijo universitetai.„Creative Shock” organizatorių teigimu, konkurso pagrindinis tikslas ne tik supažindinti studentus su socialinio verslo modeliu bei jo idėja, tačiau ypač skatinti jaunus žmones mąstyti apie problemas, su kuriomis šiandien susiduria socialinis verslas.
„Konkurso dalyviai remiasi socialinio verslo modelio ypatumais. Jų tradicijų pradininkas – Nobelio taikos premijos laureatas, Bangladešo ekonomistas, dr. Muhammad Yunus. Tai skurdo, išsilavinimo stokos, nedarbo, sveikatos, ekologinių bei kitų problemų sprendimas per socialinių inovacijų pritaikymą versle. Ieškodami tinkamiausio sprendimo, kuris vėliau gali būti pritaikytas įmonės praktikoje, studentai demonstruoja ne tik finansų, rinkodaros ar vadybos žinias, bet ir kūrybiškumą, analitinį bei strateginį mąstymą“, – pranešime teigia „Creative Shock“ projekto vadovė, ISM Vadybos ir Ekonomikos universiteto studentė Silvija Kalinauskaitė.
(...)
Per ją reikės paruošti ne tik sėkmę socialiniam verslui žadančią strategiją, bet ir jos pristatymą, kurį vertins kompetentinga akademikų, verslo pasaulio atstovų bei Lietuvos Marketingo Asociacijos narių komisija.
(...)