Naujas sutarimas perbraižys Lietuvos prekybos centrų žemėlapį
Data: 2016 m. lapkričio 28 d.
Lietuvos marketingo asociacijos valdybos narys Rytis Buračas atkreipė dėmesį, kad „Rimi“ ir „Iki“ tinklai turi skirtingas verslo strategijas. „Rimi“ turi didžiules parduotuves didžiuosiuose miestuose, o „Iki“ susikoncentravęs į maisto produktus ir būtiniausias prekes mažose parduotuvėse visoje šalyje: „Rimi“ „hypermarketai“ yra tiesioginis atsakas dideliems konkurentams, tokiems kaip, tarkime, didžiosios „Maximos“ arba „Norfos“. Įsigijęs „Iki“ „Rimi“ akcininkai gautų didžiulį tinklą parduotuvių, kurios yra vidutinės ir mažesnės, o savo „hyperiais“ uždengtų visą kitą didžiųjų parduotuvių segmentą didmiesčiuose. Tokiu atveju išeitų didelis darinys.