LiMA žiniasklaidoje

 

[15min.lt] Juodasis nuolaidų penktadienis karaliauja internete, Lietuvos prekybos centruose jam vietos nėra

Data: 2015 m. gruodžio 1 d.

Lietuvos prekybos centrai į pasaulinę nuolaidų dieną kol kas žiūri vangiai. Dažnam lietuviui pavadinimas „Jamam“ sako daugiau nei iš Vakarų ateinanti juodojo penktadienio tradicija. Kitokia situacija internete. Čia įspūdingas nuolaidas siūlo ne tik žinomiausios pasaulio bendrovės, bet ir lietuviškos elektroninės parduotuvės.

 

„Lietuvos marketingo asociacijos valdybos narys ir „Alnos grupės“ marketingo direktorius Rytis Buračas 15min.lt sakė, kad tokios dienos kaip juodasis penktadienis yra per ilgą laiką susiformavusios tradicijos, kurių staiga perimti ar adaptuoti visai nebūtina: „Tai visų pirma kultūriniai reikalai, tradicijos ir įpročiai. Lietuva per 25 metus susiformavo savo tradicijas. Kai kurias perėmėme, kai kurios tik skinasi kelią. Visi prekybos centrai turi savo didžiuosius išpardavimus. „Shoping day“ vyksta „Oze“, „Išpardavimo naktys“ vyksta „Europoje“, „Jamam“ visi žino „Akropolyje“, pigiau galima pirkti ir per specialias „Panoramos“ dienas. Prekybos centrai geriausiai žino rinką ir gali pasirinkti, kas veikia, o kas nelabai. Dirbtinai pritempti kokios nors tradicijos neįmanoma. Viskas priklauso nuo vartotojų.“

 

Plačiau skaitykite...