LiMA žiniasklaidoje

 

[Delfi.lt] „Login 2016” artėjant: ko neturėtų praleisti rinkodaros profesionalai

Data: 2016 m. balandžio 27 d.

Technologijų ir inovacijų festivalis „Login“ - jau kitą savaitę. Jubiliejiniame, dešimtąjame festivalyje dalyvaus daugiau nei 100 pranešėjų. Kuriuos išgirsti labiausiai verta rinkodaros profesionalams? Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) dalinasi savo rekomendacijomis.

 

1. The death of the TV Channel Brand. Strategas, instruktorius ir media industrijos lyderis Lee Hunt.

 

2. Talking to your guts and playing with perception. „BNP Lietuva“ vadovas ir LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis.

 

3. Unknown, forgotten and misinterpreted. Girts Polis - „Møller Baltic Import SE“ marketingo specialistas.

 

4. Naujausių tendencijų Lietuvoje pristatymas. „IDEA GROUP“ strategijos vadovas Andrius Grigorjevas.

 

5. Kaip visada įkvepiantis, tačiau specialiai LOGIN paruoštas pranešimas socialinių medijų tema. „Socialus Marketingas“ vadovas Arijus Žakas.

 

6. Apie Lietuvos identitetą - per skrandį. „VMG“ redaktorius Alfas Ivanauskas.

 

7. Apie tai, kodėl el. laiškai vis dar yra svarbiausias komunikacijos kanalas. „MailerLite“ marketingo vadovė Ilma Nausėdaitė.

 

8. Digital possibilities for brands. „WIRED UK“ redaktorius David Rowan.

 

9. Deja poo in social media. „The Chocolate“ vadovas Tomas Nemūra.

 

10. Skaitmeninių revoliucionierių epocha. „iProspect“ regiono vadovas Chris Whitelaw.

 

Daugiau skaitykite...