LiMA žiniasklaidoje

 

[delfi.lt] Metų marketingo vadovė: rinkodaroje reikia turėti daug kantrybės

Data: 2015 m. spalio 28 d.

„Metų marketingo vadovo titulas – netikėtas, bet malonus apdovanojimas“, sako p. Romualda ir pasakoja apie tai, kaip kasdien randa įkvėpimo vis naujiems darbams, kokiu keliu atėjo iki dabartinės pozicijos ir kokios savybės mirtinai reikalingos marketingo profesionalui. - Papasakokite, kaip Jūs atsidūrėte čia, kur esate dabar? - Man pačiai buvo sunku apsispręsti, kuo noriu būti, nes mokykloje labai gerai mokiausi visus dalykus – ir turbūt tai yra blogiausias galimas variantas, nes atrodo, kad sektis gali bet kurioje srityje, kurią tik pasirinksi. Mokiausi sustiprintoje literatūros klasėje, bet kai vyresnioji sesuo pasirinko žurnalistiką, nenorėjau būti lyginama su ja, tad nusprendžiau studijuoti ekonomiką. Prisidėjo dar ir tai, kad tuomet norinčių studijuoti ekonomiką buvo labai daug ir konkursas buvo labai didelis. Norėjosi įrodyti, ką galiu. Studijos patiko, kaip ir ten sutikti žmonės, bet tuo pat metu turėjau ir antrąjį universitetą – studentų organizaciją AIESEC.

Plačiau skaitykite...