[delfi.lt] Startuoja darbų registracija į reklamos festivalį „ADrenalinas
Data: 2016 m. gegužės 3 d.
Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) pradeda darbų registraciją į vienintelį lietuviškos reklamos festivalį „ADrenalinas", kuri truks iki gegužės 27 dienos. Keturioliktąjį kartą vyksiantis festivalis šiemet atsineša daug naujovių.
Konkurso dalyviai darbus teiks pagal atnaujintas taisykles. Pagrindiniai pokyčiai jose yra susiję su komisijos darbu bei kategorijomis.
Šiais metais vertinimo komisijos darbas vyks dviem etapais. Pirmasis etapas vyks nuotoliniu būdu, kurio metu bus sudarytas trumpasis sąrašas, o iš jo, antrajame etape, kuris vyks Vilniuje bus išrinkti nugalėtojai. Tokiu būdu kiekvienas komisijos narys turės daugiau laiko susipažinti su kiekvienu pateiktu darbu ir objektyviau jį įvertinti.
Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad šiais metais didesnis dėmesys bus skiriamas skaitmeniniams sprendimams, mat tokio tipo reklamos vis daugėja. Taip pat atsirado naujos kategorijos, tokios kaip „Geriausia socialinė reklama: kampanijos" – anksčiau nebuvo išskirti socialinių kampanijų darbai, „Geriausia skaitmeninė reklama: turinio marketingo sprendimai" – ši kategorija apima darbus, kurie pasižymi vertingu, aktualiu ir novatorišku turiniu, naujovišku internetinių bendruomenių panaudojimu, virusiniu turiniu. Į šią kategoriją tikimasi sulaukti ir tinklaraštininkų bei socialinių medijų turinio kūrėjų darbų. Dar viena nauja kategorija yra „Meistrystė (amatas): reklaminiai foto". Ja siekiama apdovanoti geriausias fotostudijas, kurioms ankstesnių metų apdovanojimuose nebuvo skiriama vietos. Bus vertinama reklaminių fotografijų gamybos išskirtinė kokybė, estetika ir techninis atlikimas, kūrybinės idėjos išpildymas. Labai kviečiami aktyviai dalyvauti reklamos gamybos namai – fotostudijos su savo geriausiais reklamoms skirtais darbais.
Kartu šiandien pradedama registracija ir metų marketingo vadovo konkursui. Šis konkursas rengiamas antrus metus iš eilės, 2015 metų marketingo vadove išrinkta „BIOK Laboratorija" rinkodaros vadovė Romualda Stragienė. Svarbiausi kriterijai – pasiekimai savoje įmonėje bei indėlis į įmonės veiklos rezultatą. Tikimasi, kad kaip ir praėjusiais metais savo vadovus konkursui rekomenduos rinkodaros specialistai.
Gintaras Šeputis, KOMAA direktorius, pabrėžia: „Mums labai malonu, kad sėkmingai tęsiasi festivalio organizavimo bendradarbiavimas ne tik su Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), bet ir visa rinkodaros bendruomene.