LiMA žiniasklaidoje

 

[diena.lt] Rinkodaros specialistai: „Lidl“ tyla pasiteisina

Data: 2016 m. vasario 4 d.

Į Lietuvą ateinančio Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo "Lidl" tylėjimo strategija pasirinkta specialiai ir, bent kol kas, ji puikiai veikia, įsitikinę rinkodaros analitikai, rašo portalas delfi.lt.

"Akivaizdu, kad šitas tylėjimas suteikia peno įvairioms šnekoms, įvairiems galvojimams patiems "Lidl" nieko nedarant. Panašiai elgiasi "Apple" - kai visi žino, kad kažkas vyksta, bet niekas nežino, kas konkrečiai, ir visi laukia. Vien tas laukimas didina įtampą, visi patys prisigalvoja, kas ten gali ar negali būti, situacija apauga gandais ir štai turime pačią karščiausią naujieną neinvestuojant į jokią komunikaciją", - portalui sakė Lietuvos marketingo asociacijos valdybos narys Rytis Buračas, pabrėždamas, kad tokia strategija tinkama tik didžiausiems rinkos žaidėjams

Marketingo strategijos ekspertas Linas Šimonis taip pat mano, kad "Lidl" pasirinktas būdas sužadinti žmonių susidomėjimą - labai tinkamas esamai situacijai. Juk nesunku prognozuoti, kad bent pirmosiomis dienomis žmonės tikrai vien iš smalsumo eis ir patys pamatys, kas ir kaip. Pasak jo, tylėdama "Lidl" laimi ir kita prasme: viešieji ryšiai šiuo metu yra geriausias informavimo būdas, nes reklama niekas netiki. Tad kur kas geriau suveikti gali tai, kad apie tave nuolat kalbės žiniasklaidoje, nei konkrečios reklamos transliavimas eteryje.

 

Plačiau skaitykite...