LiMA žiniasklaidoje

 

[Ekonomika.lt] Atskleista, kaip „Lidl“ taiko žemas kainas

Data: 2015 m. rugpjūčio 11 d.

 Šiemet į Lietuvą ateinantis Vokietijos mažmeninės prekybos milžinas „Lidl“, ne tik startuos su keliomis parduotuvėmis, tačiau rinkos senbuvius sieks spausti mažomis kainomis. Šiai strategijai kompanija beveik visose šalyse naudoja tą pačią taktiką.

„Lidl“ buvo įkurta 1930 ir dabar veikia daugiau nei 28 Europos šalyse. Šiuo metu valdo daugiau nei 10 tūkst. parduotuvių tinklą, o 2013 metais uždirbo 63,35 mlrd. eurų pajamų. Kompanija dar 2011 metais buvo laikoma 5 pagal dydį prekybos tinklu pasaulyje. To jai pavyko pasiekti dėka taikomų mažų kainų parduodamai produkcijai. Ekspertų teigimu, tokių rezultatų pavyksta pasiekti dėl puritoniško požiūrio į prekybą, mat prekės parduotuvėse nėra išimamos iš dėžių, kuriose jos atkeliavo.

 

Plačiau skaitykite...