LiMA žiniasklaidoje

 

[lrytas.lt] Reklamos fronte socialinius tinklus toliau lenkia spauda

Data: 2015 m. spalio 12 d.

Pažįstamų rekomendacijomis labiausiai kliaujasi apie 80 proc. vartotojų. Tačiau skubėti iškart pirkti ar naudotis pažįstamų išgirtomis paslaugomis lietuviai neskuba.

Tuo metu reklama socialiniuose tinkluose pasitiki vos 31 proc. vartotojų.

Tai parodė bendrovės „Nielsen“ atlikta Lietuvos gyventojų apklausa.

 

Traukia tradiciniai būdai

Pastaraisiais metais itin išpopuliarėjusius socialinius tinklus taip pat nurungė reklama ir straipsniai laikraščiuose. Jais pasitiki atitinkamai 42 ir 45 proc. apklaustųjų.

Tokia reklamavimosi forma aplenkė ir radijo, televizijos, lauko reklamą, reklamą prieš kino filmus ar per paieškos sistemas bei mobiliąją reklamą.

Pasak Lietuvos marketingo asociacijos atstovo Simono Bartkaus, tradicinė reklama vis dar geriau pasiekiama didesnei Lietuvos gyventojų daliai.

 

Plačiau skaitykite...