LiMA žiniasklaidoje

 

[tv3.lt] Komunikacijos specialistas: reklaminiai šūkiai neveikia

Data: 2015 m. lapkričio 10 d.

Aštrėjant konkurencijai tarp prekių ženklų, kyla natūralus klausimas – kaip išsiskirti iš panašia veikla užsiimančių konkurentų ir patraukti klientų dėmesį? Komunikacijos ir reklamos specialistas Jonas Banys įsitikinęs, kad kūrybiškai įgyvendintos reklamos, ryšių su visuomene akcijos ar straipsniai gali atkreipti žmonių dėmesį, tačiau realios naudos įmonei neatneš, jei produktas klientui nekurs pridėtinės vertės. „Lietuvoje turime labai rimtą problemą, kurią vadinu paprastai – „karvašūdžio rinkodara“, – teigia J. Banys. – Tai tokia situacija, kai įmonė niekaip negali užtikrinti ir apginti produkto išskirtinumo, tačiau vis tiek nori pateikti vartotojui priežastį, kodėl reikia pirkti būtent šį, o ne konkurentų produktą. Deja, gana dažnai pasirenkamas paprasčiausias kelias – įmonės atstovas kreipiasi į reklamos agentūrą su prašymu sukurti į emocijas nukreiptą reklamą, kurioje vyrautų produkto vertės neatskleidžiantys lozungai ir jokios arba labai maža dalis informacijos apie realią naudą.“

 

Skaitykite plačiau...